1.1 Pateikite 5 autorių požiūrį į marketingo apibrėžimus, išanalizuokite. pateikite savo apibėžimą.
Marketing is a process by which individuals and groups obtain what they need and want by creating and exchanging products and value with others
Adrian Palmer
1997, psl. 3
Marketing is the management process which indentifies, anticipates and supplies customer requirements efficiently and profitably.
R. Virvilaitė
1997, psl. 3
Marketingą galima apibūdinti kaip gamybinės-ūkinės ir komercinės veiklos valdymo kompleksinę sistemą, kuri nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių patenkinimą. Čia išreikštas vienas svarbiausių marketingo principų - gamybos "adresatas", t.y gamyba tiksliai nustatytai tam tikrai vartotojų grupei.
Wiliam M. Pride
O.C Ferrel
H.F (herb) MacKenzie
Kim Snow
1998, psl. 4
Marketing is the process of creating, distributing, promoting and pricing goods, services, and ideas to facilitate satisfying exchange relationships in a dynamic environment.
Philip Kotler
Gary Armstrong
John Saunders
Veronica Wong
2003, psl.25
Rinkodara yra socialinis vadybos procesas, kurio dėka asmenys ir jų grupės, kurdami produktus ir atlikdami prekių bei vertybių mainus, gauna tai, ko jiems reikia ir tai , ko jie nori.
Pirmoji autorių grupė į marketingo apibrėžimą įtraukia individus ir jų grupes, o patį procesą apibrėžia kaip produktų ir verčių apsikeitimą tarp tų individų. Galima teigti, kad šis apibrėžimas ganėtinai abstraktus, nes būtent vartotojų poreikiai yra apibrėžti labai paviršutiniškai, t.y „what they need and want“. Adrian Palmer nurodo, kad marketingas yra procesas, kurio metu išaiškinami ir patenkimai pirkėjų poreikiai. Šis apibrėžimas yra tikslus, nes tai daug geriau leidžia įsivaizduoti marketingo procesą, nėra tokio abstraktumo kaip anksteniame apibrėžime. Tiksliai marketingą apibūdina ir R. Virvilaitė, teigdama, kad marketingo esmė yra vartotojų poreikių tenkinimas, tačiau į apibrėžimą neįeina vartotojų poreikių išaiškinimas. Wiliam M. Pride, O.C Ferrel, H.F (herb) MacKenzie, Kim Snow į marketingo apibrėžimą įtraukia prekių ir paslaugų pagaminimą, paskirstymą, kainų nustatymą. Tai iš tiesų yra patys svarbiausi marketingo elementai. Todėl galiausiai galima suformuluoti tokį apibrėžimą: marketingas – tai procesas, kurio metu išaiškinami ir patenkimani pirkėjų poreikiai populiarinant, paskirstant, nustatant kainas...
Šį darbą sudaro 2225 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!