Siūlo prekes pigiau.
Siūlo prekę geresnę.
Moko panaudoti informacijos ir reklamos priemones.
Tobulina pardavimo metodus.
Sugeba sužinoti ko nori pirkėjas.
Marketingo pagr. tikslas surasti naujus klijientus, surasti rinką, kuo daugiau parduoti.
2. Marketingo apibrėžimai.
Tai veiklos rūšis, per mainus tenkinanti žmogaus poreikius.
Tai paklausos, pasiūlos balansavimo procesas
Tai pirkėjo formavimas
Tai verslinė veikla, susijusi su prekių ir paslaugų srauto nukreipimu iš gamintojo – vartotojui
Tai prekių, paslaugų, idėjų, mainų, atitinkančių individų ir organizacijų tikslus, planavimas ir įgyvendinimas.
Tai firmos gamybinės – prekybinės veiklos kompleksinis valdymas, orientuotas į maksimalų vartotojų paklausos ir poreikių patenkinimą.
Tai verslo filosofija.
Tai į rinką orientuota veikla:
• ji turi paruošti žalią gatvę produkcijai.
• Ji nusako kaip elgtis rinkos sąlygomis.
Tai žmogaus veikla, vienaip ar kitaip susijusi su rinka, tai darbas rinkoje mainams atlikti, siekiant tenkinti poreikius.
Tai įmonių veiklos ir pagamintos podukcijos realizavimo efektyvus organizavimas, orientuotas į vartotoją
Tai darbas su rinka, tam, kad įvyktų mainai, kurių tikslas – patenkinti žmonių reikmes ir poreikius
Tai valdymo funkcija, organizuojanti komercinę veiklą su sijusią su perkamos galios įvertinimu ir jos pavertimu efektyviai paklausai, siekiant numatyto pelno ar kito kompanijos iškelto tikslo.
Tai pirkėjo formavimas ir t.t.
3. Į kokius principinius klausimus atsako marketingas?
Kam reikalinga produkcija?
Kokias funkcijas ji turi tenkinti ir kokios tam reikalingos sąvybės?
Kiek ir ko ši produkcija siekia?
4. Su kokias mokslais susijęs marketingas?
Marketingas naudojasi ekonomikos, statistikos, socialogijos, psichologijos, teisės ir kt. mokslų pasiekimais. Rimtesni tyrimai neimanomi be kompiuterių. Sprendimai turi remtis teisiniais normatyviniais aktais.
5. Marketingo naudojimo sferos.
Marketingo naudojimo sferos plečiasi. Jo principais naudojasi ne tik gamybos ir prekybos atstovai, marketingo žinios puikiausiai taikomos juristų, gydytojų, finansininkų, mokslo darbuotojų, politikų ir nekomercinių organizacijų darbe.
6. Trumpai apie marketingo atsiradimą ir evoliuciją.
Marketingas pradėjo vystytis 19a. pabaigoje. Tuo metu išsivysčiusiose šalyse prasidėjo perprodukcija. Dėl to ir buvo pradėta ieškomas ir stiprinamas gamintojo ryšys su pirkėju. Reikėjo surinkti kuo daugiau informacijos apie atskirų rūšių prekių paklausą. Tačiau stambioms monopolijoms tokios informacijos stygius kėlė daug sunkumų. Buvo rizikinga investuoti nežinant ar tą prekę...
Šį darbą sudaro 1764 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!