sistema, jų taikomais metodais bei visa Azijos kultūra.
kuris jau ne vienerius metus mokomas ir Lietuvoje: tiek mokyklose kaip užklasinė veikla, tiek
specializuotose sporto mokyklose. Puikiai žinomi terminai – aikido, dziudo. Tačiau Japonija garsėja
ne tik kovos menų mokymu – čia stipri švietimo sistema, kurioje kiekvienas mokinys yra
suinteresuotas kuo geriau mokytis ir pasiekti puikių rezultatų. Tokį mokinių požiūrį, žinoma,
suformuoja šeima.
Darbe analizuojama naujausia mokslinė literatūra bei statistiniai duomenys leis iš arčiau
susipažinti su Lietuvos bei Japonijos šiandieninėmis švietimo sistemomis ir jas palyginti. Pirmoje
darbo dalyje pateikiami bendri valstybių rodikliai bendrai pažinčiai su nagrinėjamomis šalimis.
Pirmame skyriuje apžvelgiama Lietuvos švietimo sistema ir jos ypatybės, antrame – Japonijos.
Apibendrinime palyginamos abiejų šalių švietimo sistemos ir pateikiamos išvados.
Darbo problema: nepakankamai žinomi Lietuvos ir Japonijos švietimo sistemos bruožai.
Darbo tikslas: išanalizuoti Lietuvos ir Japonijos švietimo sistemai būdingus požymius.
Darbo uždaviniai:
Susipažinti su Lietuvos ir Japonijos bendru šalių vaizdu;
Išnagrinėti Lietuvos ir Japonijos švietimo sistemoms būdingus bruožus;
Išsiaiškinti analizuojamų valstybių vaidmenis šalies švietimo sistemose;
Išanalizuoti Lietuvos ir Japonijos švietimo sistemose pasitaikančius socialinius
iššūkius;
Susipažinti su šalių mokyklose egzistuojančiomis įdomybėmis;
Palyginti Lietuvos ir Japonijos švietimo sistemas bei apibendrinti.
6
BENDRASIS ŠALIŲ KONTEKSTAS
Lietuvos vardas pasaulyje žinomas daugiau nei tūkstantį metų, nuo tada, kai pirmą kartą
1009-aisais buvo užrašytas Kvedlinburgo analuose. Tūkstantmetis – ilgas laikas valstybei, per tuos
metus Lietuva kaip Lietuvos Didžioji Kunigaikštystė buvo tarp didžiausių pasaulio valstybių.
Nuosmukio laikais ištrinta iš pasaulio žemėlapių, išgyvenusi sunkius laikus, prieš šimtmetį Lietuva
pasirinko valstybingumo kelią, juo tvirtai eina ir šiandien, atkūrusi Antrąją Respubliką. Laisvą
šalies dvasią, tvirtą charakterį ir demokratinius mūsų idealus sunku palaužti. Mes visada patys
kūrėme ir šiandien kuriame savo laisvę, be kurios moderni valstybė neįsivaizduojama. Atvira,
ryžtinga, aktyvi, atsakinga ir kurianti – tokia šiandien yra mūsų Lietuva, moderni Šiaurės Europos
valstybė. 1579 metais įkurtas Vilniaus universitetas buvo ne tik svarbiausia Lietuvos mokykla,
davusi pradžią visoms Lietuvos aukštosioms mokykloms, ne tik didžiausias kultūros centras, bet ir
mokslo įstaiga, padariusi milžinišką įtaką Europos mokslui. ( lit. sąr. 8)
Japonija - tai šalis,...
Šį darbą sudaro 4343 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!