Nors liaudies kūryba dėl daugelio priežasčių, vis labiau praranda „prigimtinę“, tikrąją savo paskirtį – lydėti žmogų kiekvieną jo gyvenimo žingsnį, tačiau kai kurios funkcijos tebėra gyvos ir veiksmingos. Viena jų – visapusiškai lavinti jaunąją kartą, ugdyti gyvybingą, jautrų, dorą, kūrybišką, grožį mylintį, žmogų. Naudodamasi pedagogine ir metodine literatūra susidariau nuomonę, kad liaudies dainų klausymasis ir jų dainavimas nuo pirmųjų kūdikio gyvenimo dienų yra viena iš priemonių, turinčių svarbią reikšmę vaikų auklėjime ir jų ugdyme. Nuo seno lopšinės, įvairūs sūpavimai, kykavimai, mylavimai, juokinimai ir kita suaugusiųjų vaikams skirta kūryba supo mažylį nuo pirmųjų dienų, lydėjo pirmuosius įspūdžius apie žmones, daiktus, padėdama jam susivokti, pasaulį padarydama artimu ir savu, mokydama pirmųjų žodžių, ugdydama gyvą, pastabią, emocionalią, džiaugsmu trykštančią vaiko psichiką. Šiandien liaudies dainos vis mažiau naudojamos. Kai kurie tėvai ir seneliai vis dar tęsia mūsų protėvių tradicijas ir nors ne daug, bet vis dėlto dainuoja savo vaikams liaudies dainas. Savo baigiamajame darbe stengsiuos paliesti liaudies dainų dainavimą šeimose, mokykloje ir jų reikšmę vaiko asmenybės ugdyme.
DARBO PROBLEMA: liaudies dainų panaudojimas I-II klasių muzikos pamokose.
Šio darbo TIKSLAS: liaudies dainų raiškos formų pateikimas muzikos pamokų metu I – II klasių mokiniams, įvertinant jų poveikį vaikų ugdyme.
TYRIMO OBJEKTAS: liaudies dainų pateikimo raiškos formos.
RESPONDENTAI: Degaičių pagrindinės mokyklos I – II klasių mokiniai ir jų tėveliai.
DARBO METODAI:
- pedagoginės ir metodinės literatūros analizė;
- šiuo metu naudojamų I-II klasės muzikos vadovėlių lyginamoji analizė;
- suformuoti anketą ir atlikti kiekybinį tyrimą su I –II klasių mokiniais ir jų tėvais apie liaudies dainų, papročių ir tradicijų tęstinumą.
Darbas susideda iš įvado, teorinės dalies, tyrimo, išvadų, anotacijos, priedų ir meninės dalies. Teorinėje dalyje trumpai bus apžvelgiama ir analizuojama vaiko vystimosi raida. Supažindinsiu su vaiko vystimosi raida ir vaikų auklėjime naudojama liaudies kūryba. Taip pat bus apžvelgiamas vaikų liaudies dainų klasifikavimas bei I-II klasių muzikos vadovėliai. Kiekybinio tyrimo būdu bus išsiaiškinta apie liaudies dainų, papročių ir...
Šį darbą sudaro 4178 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!