Mes labai dažnai vartojame žodį „kokybė“. Kiekvienas žmogus žino kas tai yra ir turi savus „kokybiškos prekės“ kriterijus. Kokybiškai prekei vartotojai dažniausiai suteikia pirmenybę. Sėkmingas prekių ir paslaugų pardavimas organizacijoje yra labai svarbus veiksnys. O tai reiškia, kad gamintojas, jeigu jis nori išlikti konkurencingas rinkoje, turi nuolat stengtis gerinti savo prekių ar paslaugų kokybę. Todėl yra labai svarbu išmanyti kaip teisingai valdyti kokybę organizacijoje.
Referato tikslas:
• Apžvelgti kokybės valdymo organizacijoje procesą.
Referato uždaviniai:
• Išvardinti pagrindinius kokybės svarbos veiksnius.
• Apibūdinti visuotinės kokybės vadybos koncepciją.
Darbo metodai: skirtingų autorių nuomonių analizė ir palyginimas.
1. KOKYBĖS SVARBA ORGANIZACIJOJE
1.1. Kokybės apibrėžimas
Skirtingi žmonės kokybę supranta skirtingai. Kokybę apibrėžti labai sudėtinga. Teigiama, kad šiandien nėra tokio įprasto termino, kurį taip menkai suprastų verslo žmonės. Yra daugybė kokybės apibrėžimų.
Stoner ir kt. (2001) teigia, kad šiandien kokybė reiškia nuolat gerėjančius produktus ir paslaugas konkurencine kaina; tai reiškia daryti gerus daiktus iš karto, o ne daryti klaidas ir jas taisyti.
Juozaitienė ir Staponkienė (2002) paminėjo tokius kokybės apibrėžimus:
• Specifikacijų atitikimas. Kokybė apibrėžiama kaip santykinis ydų nebūvimas;
• Vartotojų reikalavimų tenkinimas.
Garvin 1988 (pagal Vanagą, 2004) išskyrė 5 pagrindinius požiūrius į kokybę:
• Transcendentinis požiūris. Kokybė nėra nei mintis nei materija, bet trečia objektyvi realybė. Net jeigu kokybė negali būti apibrėžta, jus žinote kas tai yra. Šiuo požiūriu kokybiška prekė turi „įgimtą pranašumą“ prieš kitus produktus. Pavyzdžiui, dažnai teigiama, kad vienetinis gaminys, pagamintas rankomis, yra kokybiškesnis nei fabrikinės gamybos produktas.
• Produkto kokybė. Produkto kokybė yra tikslus ir objektyviai išmatuojamas dydis. Kokybę atspindi produktų savybių ir ir požymių kiekis. Šiuo požiūriu geresnės kokybės produktai brangesni, nes pagaminti produktą, turintį daugiau savybių ir požymių, yra brangiau.
• Kokybė vartotojui. Tai vartotojo reikalavimų produktui atitikimo lygis. Šiuo aspektu produkto kokybė sunkai nustatoma dėl skirtingo vartotojų skonio ir skirtingų jų poreikių.
• Kokybė gamyboje. Apibrėžiama kaip atitikimas iš anksto numatytų parametrų, kurie išreiškiami standartais, techninėmis sąlygomis, receptais ir kitais dokumentais. Bet koks nukrypimas nuo...
Šį darbą sudaro 2518 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!