Kursiniai darbai

Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas

9.2   (3 atsiliepimai)
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 1 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 2 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 3 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 4 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 5 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 6 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 7 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 8 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 9 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 10 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 11 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 12 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 13 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 14 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 15 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 16 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 17 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 18 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 19 puslapis
Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vartotojai renkasi tokius gaminius ar paslaugas, kurie jiems turi didžiausią vertę. Norint užkariauti vartotojus, reikia geriau už konkurentus žinoti vartotojų poreikius ir pirkimo procesą bei pasiūlyti vartotojams didžiausią vertę turinčias prekes ir paslaugas. Bendrovė įgyja konkurencinį pranašumą, jeigu ji geba pozicionuoti save kaip galinčią pasiūlyti tiksliniams vartotojams prekes ar paslaugas už žemesnes kainas nei konkurentai, arba produktus aukštesnėmis kainomis, tačiau turinčius didesnę vertę.
Tvirtos pozicijos rinkoje negalima sukurti vien tuščiais pažadais. Jei bendrovė pozicionuoja savo produktą kaip siūlymą geresnes kokybės produkto arba geresnės kokybės paslaugų, šiuos pažadus ji turi tesėti. Pozicionavimas - tai pirmiausia įmonės prekės išskyrimas iš kitų prekių, siūlant didesnę vertę nei konkurentai. ,, Svarbiausia yra ne tiesiog išsiskirti iš konkurentų, bet išsiskirti pabrėžiant tai, ko nori vartotojai.
Tačiau ne kiekvienai įmonei pasiseka išsiskirti iš konkurentų ir taip įgyti konkurencinį pranašumą.
Tad šiame darbe apžvelgsime kokiais būdais galima siekti įgyti konkurencinį pranašumą ir daugiausiai skirdami dėmesį kokybei ir įvaizdžiui. Nes šie elementai nemažai įtakoja mūsų pasirinkimą įsigyjant tam tikras prekes ar paslaugas. Apžvelgsime kokiais būdais tai yra pasiekiama, į ką daugiausia reikia atkreipti dėmesį, kaip įeiti į rinką ir kaip vyksta šis procesas.
Kadangi kiekviename rinkos segmente vyrauja vis kitokie niuansai pateikiant atskiras prekes, paslaugas ar jų grupes. Tad čia daugiausia bus dėmesio skiriama transporto įmonių kokybei ir įvaizdžio kūrimo, įgyvendinimo ir palaikymo politikai. Bus trumpai ir aiškiai su pavyzdžiais ir paveikslėliais aiškinama kokiu būdu siekiama kokybės transporto paslaugų rinkoje, kokios problemos dabar vyrauja, ką reikėtų keist, kad kokybė pagerėtu ir turėti vienoki ar kitokį pranašumą prieš konkurentus. Nes šiuolaikinėje rinkos situacijoje net ir mažiausias pranašumas suteikia didelį pranašumą rinkoje.
Taip pat nemažai dėmesio skirsime ir įvaizdžiui. Nes įvaizdis formuoja firmos „veidą“, tai vienas iš pirmųjų elementų į kuriuos atkreipia dėmesį vartotojas ir daug lemiantis ar vartotojas pasakys taip ar ne. Tad bus aiškinama kaip įvaizdis kuriamas jo tikslai ir reikalinga atributika.
Kursinio projekto...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 11605 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
34 psl., (11605 ž.)
Darbo duomenys
  • Kokybių vadybos kursinis darbas
  • 34 psl., (11605 ž.)
  • Word failas 305 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt