1. Kokybė yra apibrėžiama kaip atitikimas reikalavimams.
2. Nėra tokio dalyko kaip kokybės problema.
3. Nėra tokio dalyko kaip kokybės ekonomika: visuomet pigiau yra atlikti darbą teisingai iš pirmo karto.
4. Atitikimo standartas privalo būti “be defektų”, o ne “pakankamai arti standarto”.
5. Kokybės matavimas yra neatitikimo kaina.
Kokybei tobulinti ir mažinti neatitikimo išlaidas, Crosby pateikė 14 žingsnių:
1. Vadovų įsipareigojimas (t.y. vadovai turi priimti nuolatinio kokybės gerinimo įsipareigojimus).
2. Kokybės gerinimo komandos formavimas.
3. Kokybės matavimas (t.y. identifikuoti esamas ir galimas kokybės gerinimo problemas).
4. Kokybės išlaidų įvertinimas (t.y. įvertinti informaciją apie kokybės lygį ir nustatyti kiekvieno darbuotojo asmeninį ryšį su juo).
5. Kokybės suvokimas (t.y. labiau informuoti darbuotojus ir didinti darbuotojų suinteresuotumą kokybės lygiu).
6. Koregavimo veiksmai (t.y. taisyti klaidas, kurios atsirado darant pirmuosius žingsnius).
7. “Be defektų” planavimas (t.y. įkurti kompleksinę komandą programai darbui be klaidų parengti).
8. Darbuotojų švietimas (t.y. apmokyti kontrolierius ir kitus darbuotojus atlikti savo vaidmenį kokybės gerinimo programoje).
9. “Nulis defektų” dienų organizavimas (t.y. organizuoti “nulis defektų” dienas, kad darbuotojai suprastų pasiektą pažangą).
10. Kokybės tikslo nustatymas (t.y. skatinti darbuotojus kurti asmeninius ir komandų kokybės gerinimo planus).
11. Klaidų priežasčių pašalinimas (t.y. skatinti darbuotojus išaiškinti kokybės gerinimą trukdančias priežastis).
12. Pripažinimas (t.y. pripažinti ir skatinti visus kokybės tobulinimo proceso dalyvius).
13. Kokybės tarnybų įkūrimas (t.y. įkurti tarnybas, kurios organizuotų nuolatinį bendradarbiavimą).
14. Nuolatinis tobulinimas (t.y. visus žingsnius kartoti iš naujo, išryškinant, kad kokybės gerinimo programa niekada nesibaigia).
Šiais žingsniais turi būti vadovaujamasi kokybės gerinimo programoje. Atlikus vieną žingsnį galima pereiti prie kito (nebūtinai sekančio) jo neužbaigiant.
Crosby metodas turi privalumų ir trūkumų. Privalumai:
1. Metodas aiškesnis nei Juran ir Deming, nes yra paremtas daugeliu lengvai pritaikomų priemonių;
2. Metodas vertina darbuotojo dalyvavimą;
3. Kokybės problemos idėja yra atmetama.
Metodo trūkumai yra šie:
1. Ši filosofija veda link nesusipratimų tarp vadovų ir darbuotojų, nes ji teigia, kad darbuotojai “bus pasmerkti už kokybės problemas”;
2. Metodas yra griežtai valdomas ir labai orientuotas į tikslus;
3. “Nulis defektų” gali būti neteisingai suprastas ir neigiamai...
Šį darbą sudaro 1868 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!