Referatai

Kaimo mokyklų ugdymo sistema

9.4   (2 atsiliepimai)
Kaimo mokyklų ugdymo sistema 1 puslapis
Kaimo mokyklų ugdymo sistema 2 puslapis
Kaimo mokyklų ugdymo sistema 3 puslapis
Kaimo mokyklų ugdymo sistema 4 puslapis
Kaimo mokyklų ugdymo sistema 5 puslapis
Kaimo mokyklų ugdymo sistema 6 puslapis
Kaimo mokyklų ugdymo sistema 7 puslapis
Kaimo mokyklų ugdymo sistema 8 puslapis
Kaimo mokyklų ugdymo sistema 9 puslapis
Kaimo mokyklų ugdymo sistema 10 puslapis
Kaimo mokyklų ugdymo sistema 11 puslapis
Kaimo mokyklų ugdymo sistema 12 puslapis
Kaimo mokyklų ugdymo sistema 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pastaruoju laikotarpiu daugelis kaimo gyventojų migravo iš kaimo į miestą. Tačiau gana nemažai ligi šiol gyvena kaimo vietovėse. Aiškinantis kaimo sampratą, J. Leonavičiaus teigimu (1993), kaimas – tai sodžius, istoriškai susiklosčiusi socialinė teritorinė visuomenės egzistavimo forma, kuri atsirado, įvykus darbo pasidalijimui, teritorijos apgyvendinimo ir socialinių galimybių bei buitinių sąlygų tipas, laikomas miesto priešingybe; dažniausiai žemės ūkiu, rečiau kitais verslais besiverčiančių žmonių gyvenvietė.
Minėtina, kad kaimui yra būdingas nedidelis gyventojų skaičius, ribotos darbo rūšies pasirinkimo galimybės, nepakankamai išplėtotas visuomeninis aptarnavimas. Beveik visose kaimo tipo gyvenvietėse egzistuoja laisvalaikio praleidimo problema. Kaimo žmonių gyvenimą sutrikdė viensėdijų išnaikinimas, didelių agrokompleksų kūrimas sovietmečio laikotarpiu. Lietuvai atgavus nepriklausomybę, stengiamasi, kad vėl kaime atgimtų individualūs ūkiai ir senosios tradicijos.
Vyrauja įvairių atsiliepimų apie kaimą, kadangi pateikta informacija formuoja tam tikrą Lietuvos žmonių nuomonę, pvz.: kaimas – tai prasigėrusių, degradavusių žmonių sankaupa (beje, miestas už tai turėtų prisiimti dalį atsakomybės, kadangi iš miesto į kaimą išstumiama nemaža dalis tokių žmonių ir padėti jiems turi socialinė rūpyba).
Apibendrinti būtų galima taip – kaimas tampa atsilikimą apibūdinančia metafora. Manoma, kad daugeliu aspektų kaimas yra atsilikęs. Įvairūs tyrimai skuba įrodyti, kad kaimas pagal įvairius skaitmeninio raštingumo parametrus yra mažiausiai tris kartus labiau atsilikęs nuo didesniųjų Lietuvos miestų.
Tačiau šiuolaikinis Lietuvos kaimas priešingai miestui, išlaikė didžiąją dalį lietuviško kaimo tradicijų, papročių ir gyvenimo bruožų. Minėtinas ir gyvenimo tempas, kuris yra daug lėtesnis nei mieste. Kaimo žmonės išsaugojo ryšį su gamta, pagarbą žemei.
Kaimo žmonėms būdingas bendravimo atvirumas, artimi santykiai, svetimas anonimiškumas. Svarbiausia, kad tarp pačių gyventojų beveik nėra kultūrinių ir socialinių skirtumų. Vaikų, jaunimo ir suaugusiųjų bendravimas yra glaudesnis mažesniuose kaimuose, o tai teigiamai veikia aplinkinius žmones.
Labai svarbiu dalyku yra laikomas žmonių gyvenančių viename kaime artimumas ir draugiškumas. Tai ypač išryškėja mokyklose, kur mokosi kelių kaimų vaikai. Paminėtina tai, kad kaimo mokykla vaikų ugdyme vaidina didesnį vaidmenį negu miesto, kadangi vaikai ir mokytojai yra to paties kaimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3068 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Kaimo mokyklos samprata 2
  • Kaimo mokyklų privalumai ir trūkumai 5
  • Kaimo mokyklų privalumai 5
  • Kaimo mokyklos trūkumai 5
  • Ugdymo aspektų skirtumai kaimo ir miestų mokyklose 6
  • Mokinių ir mokyklų skaičius 6
  • Mokytojų kvalifikacija 6
  • Pažintinių pasiekimų skirtumai 7
  • Specialusis ugdymas ir švietimo pagalba 8
  • Mokyklos patalpos 8
  • Mokyklų veiklos išorės vertinimo rezultatai 9
  • Kaimo mokyklų sprendimo būdai, galimybės ir ribos 9
  • Spręstina problema ir problemos sprendimo būdai 10
  • Išvada 11
  • Refleksija 11
  • Studentų indėlis 12
  • Literatūra 13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
13 psl., (3068 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos referatas
  • 13 psl., (3068 ž.)
  • Word failas 35 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

A. Dystervėgo ugdymo sistema

A. Dystervėgo ugdymo sistema Pedagogika Peržiūrėti darbą

Kuo įdomi ir naudinga Montessori ugdymo sistema Lietuvoje

Kuo įdomi ir naudinga Montessori ugdymo sistema Lietuvoje Pedagogika Peržiūrėti darbą

Švietimo sistema kaip ugdymo sistemos sudedamoji dalis

Švietimo sistema kaip ugdymo sistemos sudedamoji dalis Pedagogika Peržiūrėti darbą

Ugdymo samprata. Ugdymo psichologijos objektas ir tikslai. Ugdymo tendencijos

Ugdymo samprata. Ugdymo psichologijos objektas ir tikslai. Ugdymo tendencijos Pedagogika Peržiūrėti darbą

Montessori ugdymo sistema

Montessori ugdymo sistema Pedagogika Peržiūrėti darbą

Mokyklų savarankiškumas ir ugdymo kokybė Lietuvoje

Mokyklų savarankiškumas ir ugdymo kokybė Lietuvoje Pedagogika Peržiūrėti darbą

II klasės 2014–2015 m. Lietuvių kalbos ugdymo savaitiniai planai

II klasės 2014–2015 m. Lietuvių kalbos ugdymo savaitiniai planai Pedagogika Peržiūrėti darbą

Atnaujintas ilgalaikis priešmokyklinio ugdymo planas (2023 m.)

Atnaujintas ilgalaikis priešmokyklinio ugdymo planas (2023 m.) Pedagogika Peržiūrėti darbą

Ikimokyklinio ugdymo esmė, sėkmingo ugdymo ir pasaulio pažinimo pagrindai

Ikimokyklinio ugdymo esmė, sėkmingo ugdymo ir pasaulio pažinimo pagrindai Pedagogika Peržiūrėti darbą

Ikimokyklinio ugdymo veikiančių komandų poveikis ugdymo proceso kokybei

Ikimokyklinio ugdymo veikiančių komandų poveikis ugdymo proceso kokybei Pedagogika Peržiūrėti darbą

3–4 metų amžiaus vaikų komunikavimo gebėjimų ugdymo (si) ir vertinimo pavyzdys

3–4 metų amžiaus vaikų komunikavimo gebėjimų ugdymo (si) ir vertinimo pavyzdys Pedagogika Peržiūrėti darbą

Ugdymo institucijų kaita atsižvelgiant į besikeičiantį pasaulį ir naująją kartą

Ugdymo institucijų kaita atsižvelgiant į besikeičiantį pasaulį ir naująją kartą Pedagogika Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt