Referatai

Kuo įdomi ir naudinga Montessori ugdymo sistema Lietuvoje

10   (2 atsiliepimai)
Kuo įdomi ir naudinga Montessori ugdymo sistema Lietuvoje 1 puslapis
Kuo įdomi ir naudinga Montessori ugdymo sistema Lietuvoje 2 puslapis
Kuo įdomi ir naudinga Montessori ugdymo sistema Lietuvoje 3 puslapis
Kuo įdomi ir naudinga Montessori ugdymo sistema Lietuvoje 4 puslapis
Kuo įdomi ir naudinga Montessori ugdymo sistema Lietuvoje 5 puslapis
Kuo įdomi ir naudinga Montessori ugdymo sistema Lietuvoje 6 puslapis
Kuo įdomi ir naudinga Montessori ugdymo sistema Lietuvoje 7 puslapis
Kuo įdomi ir naudinga Montessori ugdymo sistema Lietuvoje 8 puslapis
Kuo įdomi ir naudinga Montessori ugdymo sistema Lietuvoje 9 puslapis
Kuo įdomi ir naudinga Montessori ugdymo sistema Lietuvoje 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marija Montesori (1870-1952) – žymi italų pedagogė. Ji savo pirmuosius „Vaikų namelius“ įkūrė 1907 m. Romoje. Montessori – naujojo auklėjimo pedagogikos idėjų tęsėja, o kartu ir originalios sistemos autorė, postulavusi vaikų veiklinimo, savarankiškumo, laisvės principus, atsigręžusi į vaiko prigimtį bei individualumą.
Svarbiausias Montessori pedagoginės sistemos akcentas vaikas – pedagogė mėgina išsiaiškinti vaiko poreikius, gebėjimus ir juos ugdyti. Baziniai akcentai kuriami ne pagal kurį nors projektą ar programą, o išplaukia iš pačios sistemos. Reikia akcentuoti, kad šios sistemos galimybės yra platesnės negu pagal ją sukurtų mokomųjų priemonių. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams reikalingi bazininiai gebėjimai ugdomi individualiu darbu ir kryptinga veikla. Ypač svarbiu dalyku Montessori laiko tai, kad vaikas intensyviai padirbėjęs jaučia didžiulį vidinį pasitenkinimą.
Hagemann Ch. ir I. Börner („Vaikų rengimas mokyklai pagal M. Montessori“) nuomone, Montessori sistema puikiai tinka spręsti pedagoginiui uždaviniui parengti perėjimą iš darželio į pradinę mokyklą.
Dažnai Montessori pedagoginei sistemai daromas priekaištas, esą ji pamiršta socialinį auklėjimą – svarbią ir aktualią temą. Šis priekaištas nėra pagrįstas. Montessori daug diskutavo apie socialinį auklėjimą ir skiria jam svarbų vaidmenį. Tačiau, pedagogės nuomone, socialinis auklėjimas nėra toks svarbus kaip specifinės pedagoginės užduotys ar metodikos problemos. Vaikų darželio grupėje yra įvairaus amžiaus vaikų, todėl sąlygos socialiniam auklėjimui yra geros. Reikia drausti konkurenciją ir ginčus, skatinti abipusę paramą ir pagalbą. Tačiau negalima pamiršti, kad kiekvienas vaikas mąsto savitai, todėl vaikai tarpusavyje gali išsiaiškinti įvairiausius dalykus. Tylos pratimu ugdomas kiekvieno vaiko savarankiškumas, kartu mokoma gyventi netrukdant kitiems.
Lietuvoje Montessori idėjos plito verčiant jos knygas (1927 m. Klaipėdoje išleistas I. Šlapelio verstas „Mokslinės pedagogikos metodas“), spausdinant jos straipsnius.
Lietuvos Montessori draugija išleido Montessori knygelę „Bendrieji mano metodo dėsniai“. Su Montessori pažiūromis galima buvo susipažinti ir per valstybinio radiofono transliuojamas laidas.
Pasak knygos „Lietuvos vaikų darželio pedagogikos bruožai iki 1940m.“ autorės dr. Vitalijos Gražienės, labiausiai šią sistemą ir jos pažangumą propagavo M. Varnienė, Lietuvos Montessori draugijos įkūrėja ir pirmininkė, ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1484 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas.1
  • Kuo įdomi ir naudinga M. Montessori ugdymo sistema vaikams Lietuvoje?.. 3
  • Praktinė dalis. Montessori mokomosios priemonės aprašas6
  • Literatūros šaltiniai..7

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (1484 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos referatas
  • 10 psl., (1484 ž.)
  • Word failas 69 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Montessori ugdymo sistema

Montessori ugdymo sistema Pedagogika Peržiūrėti darbą

M. Montessori auklėjimo sistema

M. Montessori auklėjimo sistema Pedagogika Peržiūrėti darbą

Mokyklų savarankiškumas ir ugdymo kokybė Lietuvoje

Mokyklų savarankiškumas ir ugdymo kokybė Lietuvoje Pedagogika Peržiūrėti darbą

Ugdymo veiksniai ir veikėjai. Mokymo/ugdymo ir mokymosi/ugdymosi sampratos ir principai

Ugdymo veiksniai ir veikėjai. Mokymo/ugdymo ir mokymosi/ugdymosi sampratos ir principai Pedagogika Peržiūrėti darbą

Technologinio ugdymo pedagogų rengimo Lietuvoje, Didžiojoje Britanijoje ir Suomijoje lyginamoji analizė

Technologinio ugdymo pedagogų rengimo Lietuvoje, Didžiojoje Britanijoje ir Suomijoje lyginamoji analizė Pedagogika Peržiūrėti darbą

Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą

Veiksniai (sąlygos), skatinantys ir stabdantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų strategijų, grindžiamų darnaus vystymosi vertybėmis, kūrimą ir įgyvendinimą Pedagogika Peržiūrėti darbą

Ugdymo samprata. Ugdymo psichologijos objektas ir tikslai. Ugdymo tendencijos

Ugdymo samprata. Ugdymo psichologijos objektas ir tikslai. Ugdymo tendencijos Pedagogika Peržiūrėti darbą

A. Dystervėgo ugdymo sistema

A. Dystervėgo ugdymo sistema Pedagogika Peržiūrėti darbą

3–4 metų amžiaus vaikų komunikavimo gebėjimų ugdymo (si) ir vertinimo pavyzdys

3–4 metų amžiaus vaikų komunikavimo gebėjimų ugdymo (si) ir vertinimo pavyzdys Pedagogika Peržiūrėti darbą

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimo ypatumai ir patirtis Suomijos šalyje

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimo ypatumai ir patirtis Suomijos šalyje Pedagogika Peržiūrėti darbą

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimas ir patirtis Latvijoje

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimas ir patirtis Latvijoje Pedagogika Peržiūrėti darbą

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimo ypatumai ir patirtis Suomijos šalyje (referatas)

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimo ypatumai ir patirtis Suomijos šalyje (referatas) Pedagogika Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt