Namų darbai

J.A. Komenskio pedagoginė sistema

9.8   (3 atsiliepimai)
J.A. Komenskio pedagoginė sistema 1 puslapis
J.A. Komenskio pedagoginė sistema 2 puslapis
J.A. Komenskio pedagoginė sistema 3 puslapis
J.A. Komenskio pedagoginė sistema 4 puslapis
J.A. Komenskio pedagoginė sistema 5 puslapis
J.A. Komenskio pedagoginė sistema 6 puslapis
J.A. Komenskio pedagoginė sistema 7 puslapis
J.A. Komenskio pedagoginė sistema 8 puslapis
J.A. Komenskio pedagoginė sistema 9 puslapis
J.A. Komenskio pedagoginė sistema 10 puslapis
J.A. Komenskio pedagoginė sistema 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Janas Amosas Komenskis, įžymus čekų mokslininkas, pedagogas ir visuomenės veikėjas, savo kūriniais ir veikla pelnė didžią pagarbą ir nemirtingumą. Jis buvo naujųjų laikų pedagogikos kūrėjas, genialiai apibendrinęs pažangias savo meto pedagogines mintis ir sukūręs vieningą, liaudiškumo principu paremtą mokymo teoriją. Komenskis vadinamas ,,Pedagogikos Niutonu”, ,,Pedagogikos Kolumbu”, ,,Pedagogikos tėvu” ir ,,Tautų mokytoju”. Ir nors mūsų epochą nuo Komenskio laikų skiria daugiau nei trys amžiai, daugelis jo idėjų neprarado vertės ir šiandien.
Idėjos neatsiranda savaime – jos gimsta atitinkamos epochos ekonominių, socialinių, politinių bei kultūrinių veiksnių įtakoje ir atspindi pribrendusius atitinkamos visuomenės poreikius. Ir Komenskio pedagogines idėjas lėmė jo gyvenamoji epocha – sudėtingas ir prieštaringas laikotarpis.
1.
DIDAKTIKOS NAUDINGUMAS
Tėvams, kurie iki šiol dažnai nežinojo, ko jiems laukti iš savo vaikų, samdė mokytojus, prašė juos, viliojo dovanomis, net keitė tiek pat dažnai be reikalo, kiek ir su reikalu.
Mokytojams, kurių daugumos visai nebuvo susipažinę su mokymo menu ir todėl, norėdami tinkamai atlikti savo pareigą, kankino save, per didelį įtempimą eikvojo jėgas arba, keisdami metodą, stengėsi šiokiu ar tokiu būdu pasiekti tikslą – gaišino laiką ir veltui dėjo darbą.
Mokiniams, kad jie be sunkumo, pasibodėjimo, riksmo ir mušimo, lyg žaisdami ir juokaudami, galėtų prieiti ligi mokslų viršūnės.
Mokykloms, kurios dėl pagerinto metodo ne tik turės vis tvirtų jėgų, bet ir galės be galo daugintis. O dėl metodo neklaidingumo iš bet kurio mokinio išeis mokytojas (didesnis ar mažesnis), taigi niekada netruks gerų mokyklų vadovų ir visuomet klestės mokslas.
Bažnyčiai – dėl to, kad tik gerai sutvarkytos mokyklos duos jai pakankamą skaičių gerų mokytojų, o išlavintiems mokytojams niekuomet netruks gerų klausytojų.
Pagaliau ir dangui svarbu geras mokyklų pertvarkymas doram visuotiniam dvasios lavinimui, kad lengviau dievo šviesa nutviekstų tamsybes tų, kurių negali prižadinti jo trimito garsas.
ŽMOGŲ LAVINTI PATOGIAUSIA JAUNYSTĖJE.
Žmogus, nors ir pats per save gauna žmogaus pavidalą (kaip ir kiekvienas gyvis savo), bet pakilti ligi protingos, išmintingos, doros ir dievobaimingos būtybės jis negali, jei jam...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2821 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1
  • Didaktikos naudingumas . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2
  • Žmogų lavinti patogiausia jaunystėje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2
  • Jaunuomenė turi lavintis bendrai, tam reikalingos mokyklos . . . . . . . . . . . . . . . . 3
  • Abiejų lyčių jaunuomenę reikia atiduoti mokyklai . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
  • Mokymas mokyklose turi visa apimti . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
  • Bendrieji mokymo ir mokymosi reikalavimai pagal gamtą . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
  • Apie mokyklos drausmę . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
  • Išvados . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
  • Literatūra . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (2821 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos namų darbas
  • 11 psl., (2821 ž.)
  • Word failas 84 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt