Anot lietuvių verslininko Ilja Laurs, geras vadovos darbas atneša sėkmę ne tik įmonei, bet ir patiems vadybos nariams. Šiomis dienomis yra nemažai pasitaikančių blogų bosų ir darbuotojų, dirbančių įvairiose organizacijose, nesvarbu, ar tai logistikos įmonė, ar paprasčiausia mėsos parduotuvė. Kartais su vadovų griežtu ir disciplinuotu vadovavimo būdu arba darbuotojų bjauriu charakteriu galima susigyventi, tačiau neretai jų elgesys peržengia ribas. Dėl vadovų bjauraus elgesio su savo įmonės darbuotojais arba dėl blogų darbuotojų santykių tarpusavy, šie nedažnai save nuvertina, patiria psichologinį spaudimą, išeina iš darbo, kuria negatyvią atmosferą darbo aplinkoje. Gero vadovo pareiga yra motyvuoti, tinkamai vadovauti, suprasti savo darbuotojus ir augti kartu su įmone. Tačiau, ne kiekvienas tai sugeba ar supranta, todėl šitoje situacijoje iškyla emocinio intelekto svarba.
Pasitelkus emocinį intelektą verslo aplinkoje, galima lengviau suvienyti įmones. Šiais laikais daug organizacijų tarpusavy konkuruoja. Tam, kad sumažėtų konkurencija tarp įmonių, viena kitą dažnai nusiperka, tačiau prieš nusipirkdamos, atsižvelgia į tokius faktorius kaip: įmonės apyvartą, kuriamą ir tobulinamą produktą, darbuotojų ir vadovų komandą. Juk daugelis nenorėtų bendradarbiauti su negatyviu požiūriu žiurinčiais į savo konkurentus darbuotojais, nors jų produktas yra itin perspektyvus verslo plėtrai. Andrew ir kiti autoriai lyderystės ir suvienijimo elementus aprašo knygos veikėjo Kofi Anan veikloje, kuris per kadenciją tarnavo JT generaliniu sekretoriumi. Per šį laikotarpį, jis parodė aukštą emocinį intelektą savo veiksmais ―,kaip jis labai stengėsi dirbti, kad pasiektų savo tikslų, taip pat tai, kaip suvienijo privataus sektoriaus verslus ir valdžios sektorių įmones ir įtraukė į procesą, kuriuo buvo siekiama taikos ir ramybės. Todėl Kofi Annan pasirodė esąs taikos lyderis.
Aukštas emocinio intelekto lygis pasiteisina tiekėjo ir kliento prekybiniuose santykiuose. Klientas prieš pirkdamas tam tikrą produktą, turi įgyti pasitikėjimą tiekėjo atžvilgiu. Joks tiekėjas dažniausiai nepasirašys sutarties su klientu (šiuo atveju verslininku) nesužinojęs apie jo įmonės kuriamą vertę, vadovo reputaciją ir asmenybę, nes nepasitikėjimo jausmas bus jo palydovas. Zeriti ir kitų autorių (2019) aprašyti...
Šį darbą sudaro 1033 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!