Dažniausiai esamus klientus išlaikyti kainuoja mažiau, nei pritraukti naujus. Žmonės linkę pirkti iš kompanijų, kurias jie žino ir kuriomis pasitiki, ir kartais jie net linkę daugiau mokėti.
Emocinio ryšio su vartotoju kūrimas – vienas iš efektyviausių, o gal ir vienintelis būdas skatinti pirkti. Toks ryšys gali padėti kompanijoms išlikti ir klestėti. Emocinis marketingas kaip teorija nėra naujovė ir kompanijos sąmoningai naudojosi emociniu marketingu, kad sukurtų konkurencinį pranašumą.
Temos aktualumas – dažniausiai žmonės perka tą prekę, kurią pamatė televizijos ekranuose, reklaminėse skrajutėse, ir kurios yra išparduodamos už žemesnę kainą. Šis darbas atskleis, kaip verslininkas sugeba prieiti prie pirkėjo per jo pačio emocijas, t.y. kokiomis emocijomis jis naudojasi pasiekti savo tikslų.
Šis darbas naudingas marketingo komunikacijos studentams, kurie stengiasi skatinti vartotojų lojalumą ir kuria marketingo komunikacijos strategijas, bei reklamos specialistams, kurie šias strategijas įgyvendina.
Darbe daugiausia remiamasi Gobe M (2001), Ford K. (2005) moksline literatūra bei „TNS Gallup“ 2004-2005 metų atliktais tyrimais.
1. Emocijos
Žmonės yra emocionalūs. Žmonių elgseną didele dalimi įtakoja emocijos – meilė, baimė, pyktis, pavydas, vienišumas ir gailestis. Net ir tikslus dažnai renkamės emociškai. Emocija – stipri, greičiausiai ne sąmoningai, bet automatiškai, nervų sistemos sukeliama dvasinė būsena, savo ruožtu įtakojanti teigiamas arba neigiamas fiziologines reakcijas. Visiems yra tekę pajusti emocinę motyvaciją. Žmonės kartais lankosi parduotuvėse, kad atsikratytų nuobodulio.
Pačios įvairiausios emocijos gali būti galinga jėga gaminių ir paslaugų reklamoje. Kiti gaminiai arba paslaugos, kurių sėkmei naudojamos emocijos, yra įvairios dovanos, žaislai, kosmetika, parfumerija, draudimo paslaugos, sporto įvykiai ir kelionės.
Daugeliui pirkėjų labai svarbi produkto emocinė vertė. Perkant ar gaunant dovaną, pavyzdžiui, ne piniginė kaina nusako dovanos vertę, bet tos emocijos, kurios ją lydi. Žmonės turi savo mėgstamą knygą, kompaktinę plokštelę ir t.t. Keliaudami žmonės dažnai perka suvenyrus iš kelionės vietų ir apsistojame ten, kur mus lydi malonūs prisiminimai.
Tai žinodami specialistai bando sukurti emocijas ir su jomis susijusių gaminių ar paslaugų ryšius – strategiją, kuri vadinama susiejimu. Su...
Šį darbą sudaro 2769 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!