BENDRAVIMAS(KOMUNIKACIJA)-KAIP VADYBOS PRIEMONĖ.
Darbo vadovas V. GRAŽULIS
Vertinimas
Vilnius
2005
Vienišas žmogus yra silpnas kaip Robinzonas.
Tik bendraudamas su kitais žmogus gali labai daug pasiekti.
”Jeigu nemoki kalbėti, mokykis klausyti”, –sakė Pompinijus.
(Žodžiai iš knygos ”Valdymo išmintis. 10 sėkmės kelių”)
Įžanga
Bendravimas vadovavimo procese yra svarbiausia ryšio priemonė, užtikrinanti vadovų ir darbuotojų sąveiką. Mūsų tikslai, rengiant šį savarankišką darbą yra šie :
• Supažindinti Jūs su bendravimo sudėtingumų;
• Išnagrinėti pagrindines komunikacijos proceso problemas;
• Įvertinti kultūrinių skirtumų įtaką komunikacijos efektyvumui;
• Pamėginsime pagvildenti labai praktinius klausimus, kurie būtini kiekvienam, besiruošiančiam pradėti savo verslą ar norinčiam plėtoti jį ir siekti didesnės sėkmės;
• Išvardinsime pagrindines technologinio bendravimo priemones ir atkreipsime dėmesį į tai, kokią didelę įtaką jos daro tiek rašytiniam, tiek žodiniam bendravimui.
Bendravimas ir valdymo veiksmingumas
Vadovo veikla yra bendrauti su žmonėmis ir rengti sprendimus, neminant vadybos funkcijų – planavimo, organizavimo, motyvavimo ir kontrolės. Bendravimo tikslas – gauti ir perduoti informaciją. Sugebėti bendrauti ir bendradarbiauti yra svarbi vadovo savybė, nes kaip tvirtina D. Karnegio technologijos institutas (JAV) , vadovo darbo sėkmė tik 15 % priklauso nuo jo techninio pasirengimo, o 85 % nuo to, kaip jis sugeba bendrauti. Bendrauti privalo ne tik vadovai, bet ir visi organizacijos nariai. Organizacijos bendravimas yra dviejų rūšių : bendravimas su aplinka ir bendravimas organizacijos viduje.
Bendravimą su aplinka lemia organizacijos sąveikos su ja mastas. Šis bendravimas vyksta įvairiais būdais :
• Reklamuojantis;
• formuojant reputaciją vietiniu, nacionaliniu ar tarptautiniu mastu;
• pateikiant metų ataskaitas visuomenei ir ataskaitas valdžios institucijoms, pateikiant audito ataskaitas;
• bendradarbiaujant su profsąjungomis bei kitomis organizacijomis.
Bendraudama su aplinka organizacija praneša visuomenei apie save, savo veiklą, ką ji gali pasiūlyti ir kokiomis sąlygomis. Šis bendravimas svarbus tuo, kad daugiau žmonių sužino apie organizaciją, padeda jai rasti investitorių, pritraukti naujų klientų ir pirkėjų.
Labai įvairus bendravimas ir organizacijos viduje. Jis vyksta :
• tarp skirtingų valdymo lygių;
• tarp vieno lygio valdymo padalinių;
• vadovų bendravimas su pavaldiniais ir darbo grupėmis;
• neformalus bendravimas.
Tarp valdymo lygių informacija perduodama vertikaliais...
Šį darbą sudaro 3101 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!