Šis kursinis darbas yra labai svarbus, nes jis yra tyrimo, reprezentuojančio Lietuvą dalis, taigi, nuo jo priklausys užsienio šalių požiūris į Lietuvos valstybę ateityje. Atlikus šį tyrimą, pagaliau bus pažymėta ta neužpildyta Lietuvos, o kartu ir Baltijos šalių vieta G.Hofstede organizacijų kultūrų žemėlapyje, pagaliau nebebūsime laikomi kažkokiais aborigenais, bet, kaip lygūs partneriai, įeisime į jų tarpą su savo vienintele savita kultūra. Be to, šis darbas svarbus ir kiekvienam iš mūsų asmeniškai, nes nuo to, kaip mes išmoksime sukurti organizacijos kultūros modelį, ateityje, mums būnant vadovais, priklausys mūsų sugebėjimai efektyviai panaudoti žmogiškuosius resursus.
Perskaitęs “Organizacijos elgsenos” vadovėlyje pateiktus organizacijos kultūros apibrėžimus, padariau išvadą, kad, vis dėlto, geriausias apibrėžimas yra pateiktas P. Jucevičienės. Pagal ją organizacijos kultūra – tai esminių vertybių sistema, kuria vadovaujasi organizacija ir kuri yra pripažįstama organizacijos narių, įtakoja jų elgesį ir yra palaikoma organizacijos istorijų, mitų bei pasireiškia per tradicijas, ceremonijas, ritualus ir simbolius (1, p. 48). Šis apibrėžimas apima ne tik daugelio autorių minėtą vertybių sistemą, bet ir jos pripažinimą organizacijos narių tarpe bei jos pasireiškimo formas ir būdus, todėl yra daug platesnis ir išsamesnis už kitus apibrėžimus.
Pagrindinis tikslas šiame kursiniame darbe yra suformuoti organizacijos kultūros modelį, jį pagrindžiant organizacijos narių kultūrinėmis nuostatomis, pastarosioms nustatyti taikant olandų mokslininko G.Hofstede pateiktas kultūrinių charakteristikų apskaičiavimo formules.
1. Ištirti 30 darbinio amžiaus žmonių kultūrines nuostatas, taikant G. Hofstede modelį.
2. Sumodeliuoti konkrečią organizaciją, pasirenkant jos veiklos tipą bei struktūrą.
3. Atsižvelgiant į apklaustų žmonių kultūrines nuostatas, pagrįsti tinkamiausią organizacijos kultūros modelį.
Metodologija. Formuodamas organizacijos kultūros modelį, šiame darbe remsiuosi Ouchi organizacijos kultūros modeliu, kuris atspindi 7 pagrindines kultūrines vertybes, kurios yra lyg tam tikri kriterijai, pasitelkiami lyginant organizacijas. Pagrindinė tyrimo koncepcija remiasi G.Hofstede kultūros modeliu, kuriame yra išskiriamos šios pagrindinės kultūrinės charakteristikos: individualizmas ir kolektyvizmas, neapibrėžtumo vengimas, jėgos distancija, vyriškumas ir moteriškumas, ilgalaikė orientacija. Remdamasis šiomis kultūrinėmis charakteristikomis, bandysiu savo darbe suprojektuoti organizaciją, parenkant jos...
Šį darbą sudaro 3584 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!