Darbo vadovė
_____________
(data, parašas)
Vilnius 2009
Įvadas
Problema: Visose organizacijose yra vykdomi įvairiausi veiksmai. Kuriuos reikia kontroliuoti, bendraujant ir perduodant informaciją tarp padalinių ar vienetinių darbuotojų. Kuo greičiau ir tiksliau informacija bus perduodama, tuo didesnį našumą bus galima pasiekti. Todėl ir reikia žinoti, kas yra komunikacija ir kaip ji panaudojama vadyboje? Komunikaciją galima nagrinėti įvairiais aspektais. Skiriama verbalinė (žodinė) ir neverbalinė, formali ir neformali, individuali ir masinė, vienpusė ir abipusė, vertikali ir horizontali, ir daugelis kitų komunikacijos rūšių. Tik jas visas išanalizavus galima ją pilnai suprasti.
Problemos analizės dydis: komunikaciją organizacijoje, mano manymu, geriausia nagrinėti mikro dydžiu. Analizuojant organizacijos komunikavimą tarp viršininkų, skyrių ar darbuotojų, bet taip pat komunikaciją galima nagrinėti ir makro dydžiu, analizuojant komunikacijas tarp užsienio organizacijų ar kitų organizacijų šalies viduje.
Tyrimo objektas: Komunikacija, kaip vadybos priemonė.
Tyrimo dalykas: Kaip yra bendraujama, kokiais būdais yra plėtojama ir vykdoma komunikacija organizacijoje.
Kad ir kokia būtų puiki idėja, ji bevertė tol, kol neperduodama kitiems ir kol kiti jos nesupranta. Jei būtų toks dalykas kaip tobulas komunikavimas, tai ji egzistuotų tada, kai mintis arba idėja būtų perduodama taip, kad gavėjo mintyse suvokiamas vaizdas būtų tiksliai toks pats, kokį jį įsivaizdavo siuntėjas. Nors teoriškai idealus komunikavimas yra labai paprastas, dėl priežasčių, kurias išsamiai paaiškinsime vėliau, praktiškai jo niekada nepavyksta pasiekti. Prieš pateikdami per daug apibendrinimų apie komunikavimą ir efektyvaus komunikavimo problemas privalome trumpai apžvelgti komunikavimo funkcijas ir aprašyti komunikavimo procesą Komunikacija tai toks procesas iš daugelio, kurią kiekvienas atpažįsta, bet mažai kas gali bent kiek tiksliau ją apibrėžti ar paaiškinti. Daugelis pasakytų, kad tai pasikeitimas informacija, bet komunikacija yra platesnė sąvoka, nei vien tik tai. Kitaip sakant komunikacija organizacijoje - tai dviejų ir daugiau žmonių pasikeitimas informacija, žiniomis, nuomonėmis, idėjomis, ketinimais procesas, vienijantis atskirų organizacijos grupių veiksmus siekiant bendro tikslo[7;187]. Bendraujant atsiranda aktyvi informacija, kuri reikalinga žmonių ryšiams palaikyti. Komunikacija gali būti verbalinė ir neverbalinė. Verbalinė(žodinė) - vyksta tada,...
Šį darbą sudaro 5671 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!