• stulpelyje Pasiekimai ir k ompetencijos aprašoma, kokius pasiekimus ir kompetencijas rekomenduojama ugdyti.
• stulpelyje Sąvokos ir Asmenybės yra nurodoma, kokias sąvokas ar asmenybes aptarti nagrinėjamoje temoje.
• stulpelyje Reikšmingi įvykiai/tekstai nurodoma, kokius įvykius ir/ar dokumentus, tekstus reikėtų aptarti nagrinėjamoje temoje.
Dėl ilgalaikio plano formos susitaria mokyklos bendruomenė, tačiau nebūtina siekti vienodos formos. Skirtingų dalykų ar dalykų grupių ilgalaikių planų forma gali skirtis, svarbu atsižvelgti į dalyko(-ų) specifiką ir sudaryti ilgalaikį planą taip, kad jis būtų patogus ir informatyvus mokytojui, padėtų planuoti trumpesnio laikotarpio (pvz., pamokos, pamokų ciklo, savaitės) ugdymo procesą, kuriame galėtų būti nurodomi ugdomi pasiekimai, kompetencijos, sąsajos su tarpdalykinėmis temomis. Pamokų ir veiklų planavimo pavyzdžių galima rasti BP įgyvendinimo rekomendacijų dalyje Veiklų planavimo ir kompetencijų ugdymo pavyzdžiai.
Planuojamas pamokų skaičius: 38 (34+ 4 kartojimo pamokos)
Pamokos tema
Pasiekimai ir kompetencijos
Sąvokos
Asmenybės
Reikšmingi įvykiai/tekstai
1-2. Civilizaciniai susidūrimai Senovės pasaulyje: Graikų-persų karai, Aleksandro Makedoniečio užkariavimai, Punų karai, romėnų kovos prieš germanus
Pažinimo kompetencija:
• Analizuoja tarptautinės politikos raidą, nagrinėdami joje veikusių valstybių, tautų bei juos atstovavusių asmenų interesus bei veikimo priemones ir pasiektus rezultatus, nuo antikos iki pastarųjų dešimtmečių.
• Nagrinėjama antikos karų specifika, dinastinių bei konfesinių susidūrimų reikšmė.
• Išmokstama apibūdinti valstybę, kaip politinį subjektą.
• Mokomasi paaiškinti totalinių karų pagrindinius bruožus, Šaltojo karo metu vykusių dviejų pasaulio galių susidūrimo bruožus, pasekmes bei reikšmę.
• Išmokstama paaiškinti naująją pasaulio tvarką: JAV dominavimą tarptautinėje sistemoje ir Kinijos iškilimą XXIa.
Kultūrinė kompetencija:
• Mokosi vertinti individo (valdovo, politiko, visuomenės veikėjo), visuomenės ir valstybės santykius tarptautinės politikos kontekste, skirtingais istoriniais laikotarpiais ir skirtingose politinėse sistemose.
Kūrybiškumo kompetencija:
• Savarankiškai kelia klausimus ir nagrinėja tarptautinių santykių problemas skirtinguose istoriniuose laikotarpiuose, kuria istorinį pasakojimo žemėlapį aiškiai ir teisingai sudėliodami svarbiausius įvykius, priežastis, pasekmes ir reikšmę.
Falanga, fortas, helenizmas, hoplitai, legionas, limes.
Aleksandras Makedonietis, Julijus Cezaris, Hanibalas, Leonidas.
Maratono mūšis (V a. pr. Kr.), Gaugamelų mūšis (IV a. pr. Kr.), Kanų mūšis (III a. pr. Kr.), Teutoburgo mūšis (I a.).
3-6. Ikimoderniųjų laikų kariniai konfliktai ir šiuolaikinės tarptautinių...
Šį darbą sudaro 2693 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!