Laikotarpis: 1 m. m.
Tikslas: formuoti mokinių istorinę savivoką, skatinti domėtis savo ir kitų šalių istoriniu bei kultūriniu paveldu, plėsti istorijos žinias ir supratimą, sistemingai ugdyti istorijos dalykinę ir kitas kompetencijas.
Uždaviniai
• mokiniai supažindinami su bendriausiais istorijos mokymosi ir tyrinėjimo bruožais, istoriniu laiku ir erdve Lietuvos kontekste, pagrindinėmis bendrosiomis istorijos sąvokomis ir ryškų pėdsaką palikusiomis Lietuvos istorijos asmenybėmis;
• plėtojant numatytas ugdomosios veiklos sritis Lietuvos istorijos epizodai priartinami prie gyvenamosios mokinių aplinkos istorijai nagrinėti;
• istorijos ugdymas organizuojamas ne tik aiškinant ir nagrinėjant įvairią vaizdinę medžiagą klasėje, bet stebint ir tyrinėjant artimą aplinką, lokalios istorijos fragmentus, mokinių sukauptą medžiagą;
• nuosekliai formuojami bendrieji ir specifiniai istorijos mokinių gebėjimai užtikrinant laipsnišką mokinių pažangą.
Vertinimas: siūloma taikyti bendrą mokykloje priimtą vertinimo sistemą (mokinius per pamokas vertinti formuojamuoju, kaupiamuoju vertinimu, pažymiu ir taikyti mokinių įsivertinimą). Vertinimo lygiai: patenkinamas, pagrindinis ir aukštesnysis.
I skyrius
RENGIAMĖS TYRINĖTI PRAEITĮ
Pamokų skaičius: 6
Nuostatos
Suvokti, kad norint suprasti dabartinį mūsų gyvenimą būtina pažinti praeitį.
Domėtis savo gyvenamosios vietovės, Lietuvos praeitimi, dabartimi.
Jausti pagarbą savo gyvenamosios vietovės, savo, kaimyninių tautų ir Europos praeičiai.
Suvokti demokratijos, humaniškumo, pilietiškumo ir tautiškumo reikšmę praeityje ir šiandieniniame gyvenime.
Suvokti orientavimosi laike reikšmę pažįstant praeitį.
Suvokti geografinės aplinkos pažinimo svarbą aiškinant istorijos įvykius.
Suvokti istorijos šaltinių reikšmę pažįstant praeitį.
Suvokti Lietuvos palikimo reikšmę.
Siekti pažinti praeitį, mokytis ir tobulėti.
Siekti kuo įdomiau pateikti informaciją apie praeitį.
Veiklos sritys
• istorinės raidos supratimas
• orientavimas istoriniame laike ir erdvėje
• istorijos tyrimas ir interpretavimas
• istorinio supratimo raiška
Gebėjimai
1.1. Paaiškinti, kodėl svarbu žinoti apie praeityje vykusius įvykius.
1.2. Paaiškinti, kaip istorikai tiria praeitį.
1.3. Nustatyti savo šeimos, giminės, gyvenamosios vietovės ir Lietuvos praeities įvykių ryšį.
1.4. Nustatyti savo gyvenamosios vietovės, rajono, regiono ir Lietuvos istorijos įvykių ryšį.
1.5. Susieti istorinių asmenybių veiklą su konkrečiais istorijos laikotarpiais ir ją įvertinti.
2.1. Paaiškinti, kaip skaičiuojamas laikas istorijoje.
2.2. Išdėstyti istorijos laikotarpius chronologine seka.
2.3. Susieti nagrinėtus istorijos įvykius su tam tikrais istorijos laikotarpiais.
2.4. Žemėlapyje parodyti Lietuvą tam tikrais istorijos laikotarpiais.
3.1. Nurodyti akivaizdžias istorinių įvykių priežastis ir pasekmes.
3.2. Rinkti informaciją...
Šį darbą sudaro 5996 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!