• stulpelyje Pasiekimai aprašoma, kokius pasiekimus rekomenduojama ugdyti.
• stulpelyje Kompetencijos nurodoma, kokios kompetencijos yra ugdomos.
• stulpelyje Sąvokos/asmenybės yra nurodoma, kokias sąvokas ar asmenybes aptarti nagrinėjamoje temoje.
• Pasviru šriftu surašytos pasirenkamos temos bei pasikartojančios ar neprivalomos sąvokos ir asmenybės.
Dėl ilgalaikio plano formos susitaria mokyklos bendruomenė, tačiau nebūtina siekti vienodos formos. Skirtingų dalykų ar dalykų grupių ilgalaikių planų forma gali skirtis, svarbu atsižvelgti į dalyko(-ų) specifiką ir sudaryti ilgalaikį planą taip, kad jis būtų patogus ir informatyvus mokytojui, padėtų planuoti trumpesnio laikotarpio (pvz., pamokos, pamokų ciklo, savaitės) ugdymo procesą, kuriame galėtų būti nurodomi ugdomi pasiekimai, kompetencijos, sąsajos su tarpdalykinėmis temomis. Pamokų ir veiklų planavimo pavyzdžių galima rasti BP įgyvendinimo rekomendacijų dalyje Veiklų planavimo ir kompetencijų ugdymo pavyzdžiai.
Skirta pamokų kursui: 74
Privalomoms temoms (70 proc.): 54
Pasirenkamoms temoms (30 proc.): 22
1. Skyrius: Naujieji laikai
Planuojamas pamokų skaičius : 1
Pamokos tema
Pasiekimai
Sąvokos/ Asmenybės
Kompetencijos
Pastabos
1. Įvadas į epochą: modernios visuomenės ir šiuolaikinės valstybės susikūrimas
1. Mokiniai susipažįsta su mokymosi 9-oje klasėje turiniu, sužino Naujųjų amžių epochos kontekstą, pasikartoja jau išmoktų epochų bruožus. (Pažinimo kompetencija)
Kartojamos:
Valstybė
Visuomenė
Chronologija
Pažinimo
2. Skyrius: Apšvietos sąjūdis ir šiuolaikinės demokratinės politinės sistemos kūrimosi pradžia
Planuojamas pamokų skaičius (privalomos temos ir pasirenkamos): 15 iš privalomų temų, 2 kartojimo ir/ar atsiskaitymo, 2 pasirenkamos temos
Viso: 19 pamokų
Pamokos tema
Pasiekimai
Sąvokos/ Asmenybės
Kompetencijos
Pastabos
1. Apšvietos epochos sąvoka, idėjos, pokyčiai švietimo ir mokslo srityje Europoje ir ATR (Edukacinė komisija).
1. Mokiniai, remdamiesi įgytomis žiniomis bei įvairiais istorijos šaltiniais, išmoksta apibūdinti XVIII a. pasaulio ir Lietuvos istorijos svarbiausius įvykius ir reiškinius. (Pažinimo kompetencija).
2. Mokiniai įgyja žinių apie Apšvietos epochą ir jos paskatintus politinius, socialinius pokyčius bei geba pateikti šios epochos savitumo pavyzdžių ir atspindžių šiandienos pasaulyje. (Pažinimo kompetencija)
3. XVIII a. įvykius mokiniai mokosi suvokti iš skirtingų perspektyvų ir kritiškai juos vertina. (pvz.: Prancūzijos didžiosios revoliucijos vertinimas) (Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija).
4. Mokiniai nustato XVIII a. Pasaulio ir ATR istorijos įvykių bei reiškinių priežastis, pasekmes bei įvertina jų poveikį to meto visuomenei. (Kūrybiškumo...
Šį darbą sudaro 2646 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!