• stulpelyje Ugdomi pasiekimai aprašoma, kokius pasiekimus rekomenduojama ugdyti.
• stulpelyje Kompetencijos nurodoma, kokios kompetencijos yra ugdomos.
Dėl ilgalaikio plano formos susitaria mokyklos bendruomenė, tačiau nebūtina siekti vienodos formos. Skirtingų dalykų ar dalykų grupių ilgalaikių planų forma gali skirtis, svarbu atsižvelgti į dalyko(-ų) specifiką ir sudaryti ilgalaikį planą taip, kad jis būtų patogus ir informatyvus mokytojui, padėtų planuoti trumpesnio laikotarpio (pvz., pamokos, pamokų ciklo, savaitės) ugdymo procesą, kuriame galėtų būti nurodomi ugdomi pasiekimai, kompetencijos, sąsajos su tarpdalykinėmis temomis. Pamokų ir veiklų planavimo pavyzdžių galima rasti BP įgyvendinimo rekomendacijų dalyje Veiklų planavimo ir kompetencijų ugdymo pavyzdžiai.
Skirta pamokų: 74
Privalomoms temoms (70 proc.): 52
Pasirenkamoms temoms (30 proc.): 22
1. Skyrius: Laiko suvokimas
Planuojamas pamokų skaičius( privalomos temos ir pasirenkamos): 3+1
Pamokos tema
Sąvokos
Asmenybės
Pastabos
Kompetencijos ir veiklos
1. Kas yra istorija, kodėl ją mokomės?
Mokytojas 1 pasirenkamą pamoką gali skirti savo nuožiūra - papildomai nagrinėti temas, pasirinktas iš rekomenduojamų temų /suformuoti temas atsižvelgiant į klasės mokymo(si) kontekstą / numatyti konkrečių temų gilinimą kartojimą.
Pažinimo kompetencija: kartu su mokytoju išsiaiškina, kaip suprantama apibrėžtis „istorija“, kodėl svarbu pažinti istoriją.
2. Laiko suvokimas (I) ir skaičiavimas skirtingais istoriniais laikotarpiais.
civilizacija
amžius
dešimtmetis
epocha
laikotarpis
Pažinimo kompetencija: išsiaiškina, kas yra amžius ir dešimtmetis, mokosi paskaičiuoti tam tikrus laiko tarpsnius, susipažįsta su laiko skirstymu praeityje, pildo laiko juostą.
Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija: mokosi pažinti praeities žmogaus gyvenseną;
Kultūrinė kompetencija: aptaria anksčiau gyvenusių žmonių naudotą laiko skirstymą;
Kūrybiškumo kompetencija: kuria savo laiko juostą
Komunikavimo kompetencija: mokosi parengtą darbą pristatyti klasės draugams.
3. Laiko suvokimas (II) ir skaičiavimas istorijos moksle.
Pažinimo kompetencija: susipažįsta su žemėlapio pildymo ypatumais;
Kūrybiškumo kompetencija: mokosi kurti žemėlapį, pasakojantį istoriją;
Komunikavimo kompetencija: pristato darbą klasėje, mokosi dirbti porose ar grupėse
4. Pasirenkama tema: šiuolaikinio laiko skirstymo atsiradimas.
2. Skyrius: Praeitis kaip detektyvas
Planuojamas pamokų skaičius( privalomos temos ir pasirenkamos): 5+ 3
Pamokos tema
Sąvokos
Asmenybės
Pastabos
Kompetencijos ir veiklos
1-2. Artimoje aplinkoje esančio kultūros paveldo objekto aplankymas ir aptarimas.
paveldas
Mokytojas 3 pasirenkamas pamokas gali skirti savo nuožiūra - papildomai nagrinėti temas, pasirinktas iš rekomenduojamų temų /suformuoti temas atsižvelgiant į klasės...
Šį darbą sudaro 3440 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!