• stulpelyje Pasiekimai aprašoma, kokius pasiekimus rekomenduojama ugdyti.
• stulpelyje Kompetencijos nurodoma, kokios kompetencijos yra ugdomos.
• stulpelyje Sąvokos/asmenybės yra nurodoma, kokias sąvokas ar asmenybes aptarti nagrinėjamoje temoje.
• Pasviru šriftu surašytos pasirenkamos temos bei pasikartojančios ar neprivalomos sąvokos ir asmenybės.
Dėl ilgalaikio plano formos susitaria mokyklos bendruomenė, tačiau nebūtina siekti vienodos formos. Skirtingų dalykų ar dalykų grupių ilgalaikių planų forma gali skirtis, svarbu atsižvelgti į dalyko(-ų) specifiką ir sudaryti ilgalaikį planą taip, kad jis būtų patogus ir informatyvus mokytojui, padėtų planuoti trumpesnio laikotarpio (pvz., pamokos, pamokų ciklo, savaitės) ugdymo procesą, kuriame galėtų būti nurodomi ugdomi pasiekimai, kompetencijos, sąsajos su tarpdalykinėmis temomis. Pamokų ir veiklų planavimo pavyzdžių galima rasti BP įgyvendinimo rekomendacijų dalyje Veiklų planavimo ir kompetencijų ugdymo pavyzdžiai.
Skirta pamokų: 74
• Privalomoms temoms (70 proc.): 54
• Pasirenkamoms temoms (30 proc.): 22
1. Skyrius: Naujausieji laikai (1918m. -dabartis)
Planuojamas pamokų skaičius( privalomos temos ir pasirenkamos): 1
Pamokos tema
Pasiekimai
Sąvokos/ Asmenybės
Kompetencijos
Pastabos
1. Įvadas į epochą: globalizacija ir neeuropinio pasaulio iškilimas
1. Mokiniai susipažįsta su mokymosi 9-oje klasėje turiniu, sužino Naujųjų amžių epochos kontekstą, pasikartoja jau išmoktų epochų bruožus. (Pažinimo kompetencija)
Kartojamos:
Globalizacija
Imperializmas
Pažinimo
2. Skyrius: Tarpukario Europa. Tarpukario Europos kryžkelė: tarp demokratijos ir totalitarizmo
Planuojamas pamokų skaičius ( privalomos temos ir pasirenkamos): 10+ 3
Pamokos tema
Pasiekimai
Sąvokos/ Asmenybės
Kompetencijos
Pastabos
1. Versalio sistema ir Europos politinio žemėlapio pokyčiai.
1. Įvardina XXa. tarpukario svarbiausių įvykių, reiškinių priežastis ir padarinius, savarankiškai juos vertina. (Pažinimo kompetencija)
2. Mokiniai vertina to paties įvykio ar reiškinio (Demokratijų žlugimas, komunistinių ir nacistinių totalitarinių valstybių susikūrimas, Lietuvos nepriklausomybės kovo, demokratinis laikotarpis ir jo žlugimas Lietuvoje) poveikį asmenybėms, visuomenės grupėms, valstybėms ir vertinimą grindžia argumentais, ruošia istorinius pasakojimus, esė, rašo recenzijas, atlieka tyrimus, rengia projektus bei jų pristatymus.
(Pažinimo, kultūrinė ir komunikavimo kompetencijos)
3. Geba kritiškai vertinti įvairių istorinių šaltinių patikimumą ir gali argumentuotai išreikšti savo poziciją kontraversiškai vertinamų istorijos įvykių ar asmenybių klausimais, pagrindžia jų aktualumą dabarčiai. (Kūrybiškumo ir komunikavimo kompetencijos)
4. Mokiniai išsiaiškina demokratijos puoselėjimo ir valstybingumo svarbą to meto Europos, Lietuvos ir...
Šį darbą sudaro 2667 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!