Kiekvieną dieną daugelis firmų ir antrapreninių organizacijų susiduria su rizika, sukeliama nenumatytų įvykių situacijų, darbuotojų klaidų ar etinių kliūčių ir galinčia neigiamai atsiliepti jų reputacijai, pelnui ar net pačiam egzistavimui.
Šiandienos pasaulyje galimų krizių numatymas ir reagavimas į jau iškilusias krizes tampa pagrindiniu aukštesniojo vadybos lygmens darbuotojų uždaviniu jiems tenka susidurti su telekomunikacijų sistemų ir informacinės technologijos revoliucijos pasekmėms, sprendžiant komunikacines krizes.
To reikalauja poreikis būti atsakingesniam klientui. Šiais skubos laikais laimi tos kompanijos, kurios geriausius sprendimus priima greičiausiai. O pralaimi tos kompanijos, kurios, stebėdamos strimgalviais lekiančius konkurentus, stebisi, kas atsitiko.
Darbo objektas- antrepreninės organizacijos kultūros įtaka organizacijos ir komunikacijos procesams.
Darbo tikslas – išanalizuoti antrepreninės organizacijos kultūros įtaka organizacijos ir komunikacijos procesams.
Tačiau kai vadybininkai, užuot valdę pokytį, tampa valdomi krizės ir pakliūva į reakcijos į pokytį spąstus, organizacija susiduria su tikra bėda kai kiekviena problema organizacijoje tampa „mesk viską, nesvarbu ką darytum" tipo krize, tai rodo, kad organizacija nereaguoja į verslo aplinką. Toks verslas yra prasto planavimo ir netikusio vykdymo ženklas.
Darbo metodai: sisteminė ir loginė analizė, teorinės literatūros lyginamoji analizė.
Skirtinguose veiklos lygiuose mes nuolatos susiduriame su įvairiais krizinių situacijų variantais. Pačiu paprasčiausiu iš jų galime laikyti konfliktą. Tačiau tik jį, o ne krizę, konfliktologija laiko norma. Klaidingu laikomas tik konflikto sprendimas neteisingais būdais, o apskritai konfliktai laikomi teigiamu reiškiniu, palaikančiu sistemos gyvybingumą ir atskleidžiančiu jos silpnąsias vietas. Vakarų konfliktologijos teorija, skirtingai nuo Rusijoje paplitusios, sutelkia dėmesį į konfliktų sureguliavimo būdus, o ne į jų ignoravimą.
Verslo komunikacinę krizę galima apibrėžti kaip bet koki aplinkos ar vidinių struktūrų neplanuotas pasikeitimas turintis esminę įtaka verslo organizacijai. Kai kurios komunikacinės krizės - tai išorinių, vadybininkui nepavaldžių veiksnių rezultatas. Pavyzdžiui, svarbus klientas paprašo pateikti visus projekto planus iki šio, o ne kito penktadienio. Arba miesto valdyba atsiunčia pranešimą, kad jūsų gamykloje dėl remonto darbų trims dienoms bus išjungta elektros energija, kol darbininkai pakeis įrengimus. Arba dėl didelės pūgos...
Šį darbą sudaro 3449 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!