Versle spartus žinių platinimas ir visuotinis „geriausių praktikų“ naudojimas yra privalomas. Norėdamos išgyventi konkurencijos tarp geriausių sąlygomis, įmonės turi imtis ilgalaikių investicijų į šias sritis. Dalinantis žiniomis būtina įvertinti, kad susiduriama su įvairiomis kliūtimis, be to ir patys žmonės dažnai nenoriai dalijasi žiniomis ir sukaupta praktika darbe. Taigi, norint gauti kuo didesnę naudą iš žinių pasidalijimo, būtina suprasti proceso veikimą.
Darbo tikslas – išsiaiškinti ir pateikti žinių esmę, pasidalijimo svarbą organizacijai bei išsiaiškinti, kaip vyksta pats pasidalijimo procesas.
Pirmoje dalyje apžvelgėme žinių pasidalijimą teoriniu aspektu. Pateikėme informacijos ir komunikavimo esmę, dalijimosi žiniomis svarbą organizacijai. Aprašėme, kokios turi būti sąlygos efektyviam žinių pasidalijimui, su kokiomis kliūtimis yra susiduriama šiame procese bei kaip organizacija galėtų paskatinti žinių pasidalijimą tarp darbuotojų ne tik vietiniame padalinyje, bet ir tarptautiniu mastu. Tobulėjant technologijoms išsiaiškinome, kaip vyksta žinių perdavimas kompiuterių tinklais.
Antroje dalyje pateikiame Siemens kompanijos ShareNet susikūrimo eigą, kuri apima penkis žingsnius. Išanalizavome šios sistemos suteiktą naudą kompanijai.
Trečioje dalyje apibendrinome, kokį indėlį įnešė Siemens į žinių vadybos kontekstą, sukurdama ShareNet žinių pasidalijimo sistemą, bei kompanijos ateities planus žinių pasidalijimo sferoje.
Darbą sudaro 21 psl.
Darbe yra 3 iliustracijos.
Darbe panaudoti 7 literatūros šaltiniai.
3
4 ŽINIŲ PASIDALIJIMO SISTEMOS TEORINĖ APŽVALGA
4.1 Informacija ir komunikavimas
Geras vadovų ir bendradarbių informuotumas yra būtina sudedamoji jų valdymo dalis. Be jo vadovauti sunku, o dažnai ir iš viso negalima. Tai būtina kooperatinio valdymo priemonė.
Gerai organizuota įmonė turi gerą informacinę sistemą, kai pakankama informacija laiku pateikiama vartotojams. Informacijos svarba tiek išaugo, kad šiandien kalbama apie ją kaip apie ketvirtąjį gamybos veiksnį. Ji dabar padeda darbo eigą ne tik racionalizuoti, bet vaidina svarbų vaidmenį ir formuojant įmonės strategiją. Informacijos perdavimo būdai yra trys:
• žodinė informacija – nurodymai, pokalbis, tarnybinis pokalbis, posėdžiai, pranešimai ir t. t.;
• rašytinė informacija – pranešimai, potvarkiai, instrukcijos, informaciniai lapeliai ir t.t.;
• grafinė informacija – piešiniai, grafikai ir t.t.
1 pav. Komunikavimo schema *Šaltinis: [3]
Kai informacija keičiamasi tarp sistemų...
Šį darbą sudaro 5408 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!