Darbe siekiama, remiantis tarnybinės veiklos vertinimo samprata ir geriausia Vakarų šalių praktika, patikrinti, kaip ši praktika yra taikoma Lietuvoje. Aptarus teorinėje literatūroje aprašytas tarnybinės veiklos vertinimo proceso ypatybes, nagrinėjami Lietuvos valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimai, išskiriant, kiek jie atitinka geriausią vakarų šalių praktiką.
Darbo objektas – personalo ugdymo sistemos vertinimo valstybinėje įmonėje ir uždarojoje akcinėje bendrovėje.
Darbe remiamasi teorine ir geriausią Vakarų šalių praktiką aptariančia literatūra, taip pat Lietuvos Respublikos Valstybės tarnybos departamento sukauptais raštais - Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos, visų ministerijų, Vyriausybei atskaitingų įstaigų, apskričių administracijų ir dalies savivaldybių (Vilniaus, Kauno, Klaipėdos miestų ir Kauno bei Alytaus rajonų) atsakymais į užklausas dėl tarnybinės veiklos vertinimo rezultatų.
Tyrimo tikslas - parengti personalo organizacijose kiekybinio ir kokybinio vertinimo sistemą.
Tyrimų uždaviniai - nustatyti žmonių veiklos optimizavimo kryptis, nustatyti organizacijos personalo kiekybinio ir kokybinio vertinimo kriterijus, sudaryti vertinimo sistemos modelį, pateikti jo įgyvendinimo etapus globalizacijos sąlygomis.
Tyrimų rezultatai - žmogiškųjų išteklių kiekybinio ir kokybinio vertinimo sistemos tobulinimo modelio parengimas, jo įgyvendinimo etapų aprašymas, pavienių modelio etapų sudarymas ir pristatymas organizacijos veiklai optimizuoti globalios ekonomikos ir rinkos sąlygomis, rezultatų apibendrinimas, išvadų pateikimas.
Darbo metodai: sisteminė ir loginė analizė teisės aktų bei teorinės literatūros sisteminė, lingvistinė ir lyginamoji analizė.
1.PROBLEMOS ANALIZĖ
Mokslinė techninė pažanga informacijos srityje pakeitė tradicinės įmonės veidą. Ypatingi reikalavimai keliami darbuotoją kompetencijai ir jos formavimui. Visa tai pakeitė ir vieną stabiliausių veiklos elementų - darbo vietą, kuri tapo lankstesnė, mobilesnė.
Darbo vieta yra sudėtinga sistema, kuri savo ruožtu yra dar sudėtingesnės sistemos - padalinio, įmonės ir t.t. posistemis. Todėl labai svarbu personalo ugdymo sistemos vertinime laikytis sisteminio požiūrio, tuo tarpu iš anksčiau atliktos analizės aiškėja, kad personalo ugdymo sistemos vertinime vyrauja dalinis požiūris, tai yra, priklausomai nuo tikslų, kuriems naudojamas personalo ugdymo sistemos vertinimas (teisingo darbo užmokesčio nustatymas, personalo ugdymo sistemos techninio, organizacinio lygio nustatymas ir panašiai) yra formuojama personalo ugdymo sistemos vertinimo metodologija, akcentuojant vieną ar kitą personalo ugdymo...
Šį darbą sudaro 15074 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!