Šiame kursiniame darbe analizuojama visuotinės kokybės vadybos koncepcija. Pirmoji darbo dalis skirta aptarti visuotinės kokybės vadybos teorinius elementus. Visuotinės kokybės vadyba yra viena naujausių ir efektyviausių koncepcijų. Tai yra į kokybę orientuotas organizacijos vadovavimo būdas, grindžiamas nuolatiniu organizacijos tobulėjimu, siekiant ilgalaikės naudos organizacijai, jos darbuotojams. Visuotinės kokybės vadyba reiškia, kad užsiimama ne tik tiesiogiai produkcijos kokybe, bet visais ją užtikrinančiais veiksmais. Pagrindiniai visuotinės kokybės vadybos principai - dėmesys vartotojui, nuolatinis tobulėjimas ir visuotinis dalyvavimas. Visuotinės kokybes vadyba yra tokia vadybos filosofija, kurios metodais remdamasi organizacija nuolat tobulėja siekdama geriau patenkinti vartotojų poreikius, gerindama produktų ar paslaugų kokybę. Remiantis visuotinės kokybės vadybos principais į šį procesą turi būti įtraukiami visi organizacijos darbuotojai.
Antrojoje darbo dalyje aptariama visuotinės kokybės vadybos tobulinimo galimybes organizacijoje „N“. Vienas iš svarbiausių darbų tobulinant įmonės veiklą - asortimento atnaujinimas. „N“ organizacijos vadovų nuomone, tai sudaro galimybes padidinti pelną ir įgyti išskirtinumą tarp konkurentų. Kokybės gerėjimui turi įtakos ne tik produkto gerinimas, bet ir įvairių organizacijos veiklos sričių tobulinimas. Todėl vienas iš svarbiausių uždavinių yra pardavimų ir logistikos sistemos tobulinimas. Ateityje planuojama skirti dar didesnį dėmesį marketingui ir pardavimų rėmimui, brendo vystymo strategijai. Artimiausiu metu siekiama sukurti, įdiegti ir nuolat gerinti efektyvią reagavimo į skundus sistemą. Čia yra svarbu mandagus bendravimas su asmeniu, pateikiančiu skundą, greitas bei efektyvus sprendimo priėmimas.
In dieser Arbeit untersucht man die Management von Allgemeinqualität. Der erste Arbeitsteil analysiert die theoretischen Aspekten. Die Management von Allgemeinqualität ist eine der modernsten und effektivsten Konzeptionen. Das ist die qualitätsorientierte Weise der Organisationsftihrung, für die die ständige Organisationsfortbildung charakteristisch ist, um nach dem langfristigen Nutzen für die Organisation und die Mitarbeiter zu streben. Die Management von Allgemeinqualität bedeutet, dass man sich nicht nur direkt mit der Produktionsqualität, sondern auch mit den sie zu sichernden Handlungen beschäftigt. Die Hauptprinzipien der Management von Allgemeinqualität sind: die Aufmerksamkeit dem Konsument, die ständige...
Šį darbą sudaro 9372 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!