Pasienio kontrolė yra vienas iš svarbiausių elementų, užtikrinančių išorinių Europos Sąjungos (toliau - ES) sienų saugumą ir Europoje kuriamą laisvės, saugumo ir teisingumo erdvę. Europos Sąjungos teisės aktai sienos apsaugos klausimais iš esmės skirti reglamentuoti pasienio kontrolės klausimus.
1985 m. birželio 14 d. Konvencijos „Dėl Šengeno susitarimo įgyvendinimo", sudarytos Beneliukso ekonominės sąjungos valstybių, Vokietijos Federacinės Respublikos ir Prancūzijos Respublikos Vyriausybių, dėl laipsniško jų bendrų sienų kontrolės panaikinimo (toliau - Šengeno konvencija) 6 straipsnio 1 punkte pasakyta: „Tikrinimai susitariančiųjų šalių teritorijose atliekami laikantis vienodų principų, nacionalinių įgaliojimų bei nacionalinės teisės normų ir atsižvelgiant į visų susitariančiųjų šalių interesus".
Kiti sienos apsaugos elementai - sienos stebėjimas ir rizikos analizės reglamentavimas - ES teisės aktuose nepabrėžiami, jiems skiriama labai mažai dėmesio, todėl šių sienos apsaugos elementų nustatymo klausimas paliktas spręsti pačioms šalims narėms.
Hipotezė. valstybės sienų apsaugos bei pasienio tikrinimo procedūros įtakoja valstybės sienos apsaugos tarnybos administracinio teisinio reguliavimą problemas.
Integracijos į Šengeno erdvę procesai suponuoja diskusijų apie įvykusius bei būsimus nacionalinių teisės aktų pokyčius poreikį, kad Šengeno acquis nuostatų perkėlimas į nacionalinę teisę paliktų kuo mažiau norminių spragų.
Šengeno erdvės atsiradimo ir plėtros pagrindinis tikslas yra panaikinti pasienio tikrinimus prie Sutarties šalių vidinių sienų, vykdyti tinkamą ir pagal Šengeno Konvencijoje reglamentuotų tikrinimų principus suvienodintą visų išorinių sienų kontrolę, garantuoti vienodi pasienio tikrinimų lygį. Pasienio tikrinimų prie vidinių sienų atsisakymas neišvengiamai reiškia ir nacionalinio, ir viešojo saugumo deficitą, nes valstybės narės praranda svarbią nacionalinę priemonę, leidžiančią kontroliuoti į šalį per vidines sienas atvykstančius asmenis, nustatyti jų tapatybę.
patikrinimai prie bendrų sienų tarp esamų ir naujųjų valstybių narių ir tarp pačių naujųjų valstybių narių bus ir toliau atliekami tol, kol Taryba priims sprendimą, kad naujosios valstybės narės yra pasirengusios Šengeno acquis taikyti visa apimtimi.
Šiam tikslui pasiekti svarbu tinkamai sureguliuoti Lietuvos sienų su Rusijos Federacija ir Baltarusijos Respublika kontrolę, įgyvendinti Šengeno acquis reikalavimus vykdant pasienio tikrinimus ir pasirengti panaikinti kontrolės bei...
Šį darbą sudaro 14334 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!