Laboratoriniai darbai

Tarpinio įsiminimo tyrimas

9.2   (2 atsiliepimai)
Tarpinio įsiminimo tyrimas 1 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas 2 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas 3 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas 4 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas 5 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas 6 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas 7 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas 8 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbo vadovas
doc. dr. L. Bakševičius
KLAIPĖDA, 2009
ĮVADAS........................................................................................................................3
1. TYRIMO TIKSLAS................................................................................................4
1.1 Tyrimo metodika.........................................................................................4
1.2 Tyrimo priemonės.......................................................................................4
1.3 Tyrimo eiga.................................................................................................4
1.4 Duomenų registravimas ir tvarkymas.........................................................4
2. REZULTATAI........................................................................................................6
2.1 Rezultatų aptarimas....................................................................................7
LITERATŪRA...........................................................................................................8
ĮVADAS
Mneminis metodas (tarpinio įsiminimo), yra įvairių formų: tai pakartotinis daiktų suvokimas, pakartotinis jų vardijimas, tai žodžių kartojimas, kai suvokta visa medžiag- tai tikslus medžiagos kartojimas.
Kartojimas turi dvejopą reikšmę: jis reikalingas, kad medžiaga būtų įsidėmėta bei išmokta ir kad ji išliktų atmintyje, nebūtų užmiršta.
Didelę reikšmę medžiagai įsiminti ir išlaikyti atmintyje turi kartojimo įvairovė. Sudėtingesni ir produktyvesni įsiminimo būdai, kurie pagrįsti loginiu medžiagos apdorojimu, nustatant tam tikrus prasminius jos ryšius ir santykius.
Ikimokyklinio amžiaus vaikai jau sugeba įsisąmoninti prasminį siejimą.
Didelę reikšmę loginei vaikų atminčiai ugdyti turi kalba.
Sėkmingai žodžiai buvo atgaminami tik tada, kai vaikas galėjo nusakyti ryšį tarp žodžio ir paveikslėlio.
Svarbus loginio įsiminimo būdas, kurį pajėgūs suvokti ikimokyklinio amžiaus vaikai yra klacifikacija.
Kaip parodė patirtis, įsiminimui vaikai nesinaudoja loginio medžiagos apdorojimo būdu: dažniausiai paveikslėlių vieno su kitu nelygina, medžiagos neapibendrina, negrupuoja, o tenkinasi nesudėtingais mneminiais metodais. Todėl jie įsimena žymiai mažiau negu galėtų.
Taigi vaikų atminties galimybės pilnai atsiskleidžia kryptingo jų mokymo procese, aktyviai formuojant jų loginio įsiminimo būdus.
Protinis darbingumas - gebėjimas atlikti protinio darbo reikalaujančias užduotis, atitinkančias tam tikrą amžiaus tarpsnį. Daugumos sveikų vaikų didelis galvos smegenų žievės jautrumas rytais ir dieną sumažėja po pietų, o labai mažas jautrumas vakare. Tiriant vaikų paros darbingumą nustatyta, kad jo kitimo kreivė primena M raidę. Tokią kreivę vadiname fiziologine darbingumo kreive. Jai būdingi 2 fiziologinių funkcijų suaktyvėjimo periodai tarp 10-12 ir 16-18 valandos.
1. TYRIMO TIKSLAS
Tirti sugebėjimą įsiminti, naudojant įsiminimą lengvinančias ir jo efektyvumą didinančias pagalbines priemones.
1.1 Tyrimo metodika
Tyrimo metodika skirta jaunesniojo mokyklinio amžiaus (1-2 klasės, 7-8 metų) vaikų tarpiniui įsiminimui tirti.
1.2 Tyrimo priemonės
Tyrimui reikalingas priemones sudaro: keletas komplektų žodžių ir jų skaičių atitinkantys paveikslėlių rinkiniai. Komplektą sudarančių žodžių ir jų skaičius yra parenkamas atsižvelgiant į tiriamojo amžių , t. y. jo atminties apimties ir kt. ypatumus.
1.3 Tyrimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 878 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
8 psl., (878 ž.)
Darbo duomenys
  • Kognityvinės psichologijos laboratorinis darbas
  • 8 psl., (878 ž.)
  • Word failas 78 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį laboratorinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką (2)

Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką (2) Kognityvinė psichologija
Peržiūrėti darbą

Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką

Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką Kognityvinė psichologija
Peržiūrėti darbą

Trumpalaikės atminties tyrimas (Ebbinghauso tyrimas)

Trumpalaikės atminties tyrimas  (Ebbinghauso tyrimas) Kognityvinė psichologija
Peržiūrėti darbą

Atvejo analizė: dėmesio, mąstymo ir atminties tyrimas eksperimentinėmis metodikomis

Atvejo analizė: dėmesio, mąstymo ir atminties tyrimas eksperimentinėmis metodikomis Kognityvinė psichologija
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį laboratorinį darbą