Tyrimai

Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką

10   (1 atsiliepimai)
Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką 1 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką 2 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką 3 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką 4 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką 5 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką 6 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką 7 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką 8 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką 9 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką 10 puslapis
Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Atmintis vaidina labai svarbų vaidmenį žmogaus gyvenime. Atmintis – tai įvairios medžiagos įsiminimas, pažinimas ir atgaminimas. Pasak Cicerono, atmintis yra „visų dalykų saugykla ir sergėtoja“.
Taigi informacijos įsiminimas ir atsiminimas vaidina labai svarbų vaidmenį žmogaus gyvenime.
Ikimokykliniame amžiuje sparčiai vystosi vaikų gebėjimas įsiminti ir atsiminti. Iš esmės jų atmintis yra nevalinga. Tai reiškia, kad vaikai dažniausiai sąmoningai nesistengia ką nors įsiminti. Jis įsimena tai, į ką veikloje buvo atkreiptas dėmesys, kas padarė jam įspūdį, kas buvo jam įdomu.
Valingai įsiminti ir atgaminti vaikas pradeda viduriniame ikimokykliniame amžiuje. Valinga atmintis formuojasi keliais etapais. Vaikas pradeda suvokti būtinumą įsiminti ir atsiminti. Įsiminimo ir atsiminimo būdų vaikas neišranda pats. Jų išmoko suaugusieji. Vaikas, stengdamasis įsiminti, pamažu išmoksta pakartoti, perprasti, susieti vienus įsimenamus dalykus su kitais ir atsimenant panaudoti tus ryšius.
Nors vaikai jau neblogai moka valingai įsiminti, vis dėlto net ikimokyklinio amžiaus pabaigoje vyrauja nevalinga atmintis. Nevalingas įsiminimas, susijęs su aktyviu protiniu vaikų darbu, iki pat ikimokyklinės vaikystės pabaigos yra daug produktyvesnis negu valingas tos pačios medžiagos įsiminimas.( Muchina 1988, p.223-226)
Vaikai, pradėję lankyti pradinę mokyklą, vis geriau pradeda įsiminti. Todėl viduriniosios vaikystės raidai būdinga vis gerėjanti atmintis. Jie geriau įsisąmonina ir naudoja kartojimą. (R. Žukauskienė, 1998, p. 243-247)
Didelę reikšmę ikimokyklinukų bei jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų gyvenime turi paveikslėlis. Paveikslėliai padeda mokytojoms įtvirtinti vaikų žinias apie žinomus daiktus ir praplečia akiratį, supažindindami su naujais daiktais, su naujais aplinkinės tikrovės reiškiniais. Paveikslėlis – svarbi kalbos, mąstymo, atminties ir vaizduotės ugdymo priemonė.
Organizuodami vaikų darbą su paveikslėliais, yra padedama vaikams nevalingai įsiminti paveikslėliuose pavaizduotus daiktus. (L. Žitnikova, 1981, p. 7-8)
Galiausiai vaikai suvokia, kad specialūs įsiminimo veiksmai yra būtini, išmoksta pasinaudoti pagalbinėmis priemonėmis, padedančiomis atsiminti.
Specialiais bandymais buvo pademonstruota, kaip vaikai išmoksta specialių įsiminimo ir atsiminimo būdų. Taigi vaikai buvo mokomi paveikslėliais, padedančiais įsiminti žodinę medžiagą, kiekvieną žodį siejant su artimiausiu pagal turinį paveikslėliu. Mokydamiesi atminties būdų, vaikai pradeda aiškiau suvokti, kad atvaizdai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1328 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS.3
  • 1. Metodika5
  • 2. Rezultatai..6
  • 3. Rezultatų aptarimas.7
  • 4. IŠVADOS..10
  • 5. LITERATŪRA..11
  • 6. PRIEDAI12
Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (1328 ž.)
Darbo duomenys
  • Kognityvinės psichologijos tyrimas
  • 11 psl., (1328 ž.)
  • Word failas 120 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką (2)

Tarpinio įsiminimo tyrimas, naudojant L.S. Vygotskio metodiką (2) Kognityvinė psichologija
Peržiūrėti darbą

Tarpinio įsiminimo tyrimas

Tarpinio įsiminimo tyrimas Kognityvinė psichologija
Peržiūrėti darbą

Ikoninės atminties savybių tyrimas pagal G. Sperling'ą

Ikoninės atminties savybių tyrimas pagal G. Sperling'ą Kognityvinė psichologija
Peržiūrėti darbą

Tvermės (konservacijos) dėsnių supratimo tyrimas, remiantis J. Piaget teorija

Tvermės (konservacijos) dėsnių supratimo tyrimas, remiantis J. Piaget teorija Kognityvinė psichologija
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą