Mūsų laikotarpiai- tai radikalių permainų metas. Spartėjanti urbanizacija, spartus technologijų vystymasis, žmonių mobilumas, nuolatinis stresas ir daugelis šiandieninio gyvenimo apsektų pakeičia daugelį įprastinių, tradicinių gyvenimo sričių. Tie pokyčiai atsiliepia tiek žmogaus socialiniai raidai, tiek žmonių tarpusavio santykiams, tiek kitoms sritims, tarp kurių paminėtina ir švietimas. Atsiranda vis daugiau naujų problemų, kaip pvz., vaikų su specialiaisiais poreikiais integravimas į bendrą švietimo sistemą; vis daugiau naujų reikalavimų, keliamų švietimui iš visuomenės pusės, vis nauji poreikiai keistis, tobulėti, judėti kartu su nuolat besikeičiančiu pasauliu. Beje, toks švietimo tobulinimo poreikis egzistavo nuo seniausių laikų- tobulinti žmogaus ugdymą ir mokymą(si) buvo aktualu visais laikais. Šiandieną šis procesas yra dar labiau paspartėjęs, todėl klabėti apie pokyčius švietimo sistemoje labai svarbu. Svarbu atsižvelgti į daugelį veiksnių, kurie padėtų kontroliuoti ir teigiama linkme nukreipti vykstančius pokyčius, todėl daug kalbama apie švietimo vadybą ir apie švietimo kaitos pokyčių vadybą.
4. Paanalizuoti švietimo vadovų veiklą pokyčių metu.
Darbo objektas- švietimo kaita.
Darbe remiamasi dviem pagrindiniais literatūros šaltiniais- Rimanto Želvio Švietimo vadyba ir kaita bei Michaelo Fullano Pokyčių jėgos.
Šiandieniniame pasaulyje kaita tapo įprastu ir nuolatiniu reiškiniu. Tai- vienas iš esminių postmodernistinės visuomenės bruožų. Praėjo tie laikai, kai kurį laiką tęsdavosi pasikeitimų periodai, o vėliau prasidėdavo stabilumo fazė ir ilgesnį periodą nieko nevykdavo. Šiandieną pokyčiai tapo gyvenimo norma, ir kuo toliau, tuo jie darosi spartesni. Maža to, stabilumas tapo tam tikra patologija ir dabar gali būti išlaikomas nebent dirbtinėmis priemonėmis, kadangi šiuolaikinės visuomenės ir modernių organizacijų prigimčiai būdinga orientacija į nuolatinę kaitą. Siekis dirbtinai išlaikyti stabilumą ne tik prieštarauja postmodernistinio pasaulio logikai- jis taip pat reikalauja daug laiko, pastangų ir resursų.
Taigi kaita neišvengiama, ir bandymai ją stabdyti gali sukelti katastrofiškus padarinius. Kaita vyksta, nesvarbu, patinka ji mums ar ne. Kaitą galime traktuoti iš voliuntaristinių arba iš deterministinių pozicijų:
1. Voliuntaristinė pozicija- kaita vertinama kaip sąmoningų ir kryptingų pastangų padarinys;
2. Deterministinė pozicija- kaita vertinama kaip natūralus socialinių...
Šį darbą sudaro 3898 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!