Vertinimas…………………………………….
………………………………………………...
Vilnius
2005
Lietuvos Švietimo sistema - mokymo institucijų, įstaigų tinklas, administruojamas valdžios ir savivaldos, jų aprūpinamas materialiniais ir dvasiniais resursais ir grindžiamas jurisdikcija.
1.Bendrasis kontekstas
Lietuvos Respublika - valstybė Europos šiaurės rytuose, Baltijos jūros rytinėje pakrantėje.
Lietuva ribojasi su šiomis valstybėmis:
Latvija (sausumos sienos ilgis - 588 km, jūros siena - 22 km),
Baltarusija (sienos ilgis - 660 km),
Lenkija (sienos ilgis - 103 km),
Rusija (Kaliningrado sritis) (sausumos sienos ilgis - 255 km, Kuršių mariomis - 18 km, jūra - 22 km).
Baltijos jūros pakrantės ilgis - 99 km.
Laukai ir pievos užima 57 proc., miškai ir krūmai - 30 proc., pelkės - 3 proc., vidaus vandenys - 4 proc., kitos žemes - 6 proc. teritorijos.
Lietuvoje klimatas yra vidutiniškai šiltas vidutinių platumų, iš jūrinio pereinantis į žemyninį. Iš Rytų į Vakarus - 373 km, iš Šiaurės į Pietus - 276 km.
Didžiausi Lietuvos miestai 2005 m. duomenimis:
Vilnius - 540 318 gyv.,
Kaunas - 361 274 gyv.,
Klaipėda - 187 442 gyv.,
Lietuvos demografija:
68,5 proc. žmonių gyvena miestuose. Vidutinis amžius - 37,4 metų (moterų - 40,1; vyrų - 34,8). Apie 99,6 proc. vyresnių nei 15 metų gyventojų yra raštingi.
Tautinė Lietuvos gyventojų sudėtis (2001):
lietuviai - 83,45 proc.,
lenkai - 6,74 proc.,
rusai - 6,31 proc.,
baltarusiai - 1,23 proc.,
kiti - 2,27 proc.
Pagal religiją 79 proc. gyventojų - katalikai, 4,07 proc. - stačiatikiai (pravoslavai), 14,86 proc. - netikintys.
2. Ugdymo filosofija ir tikslai
Humanistinė demokratinė ugdymo filosofija ir vertybių sistema sudaro palankias sąlygas mokyklos bendruomenės veiklą grįsti demokratijos principais: bendradarbiavimu ir pasitikėjimu, planų ir veiksmų suderinamumu bei vientisumu, kūrybingumu ir nuolatiniu atsinaujinimu. Mokyklos veiklos prioritetas – veiklus ir aktyvus moksleivis, mokantis mokytis, gebantis kūrybiškai veikti besikeičiančioje aplinkoje. Puoselėjant krašto istorines ir kultūrines tradicijas, plėtojant socialinės ir ekologinės veiklos prioritetus, bendradarbiaujant su sociokultūrine aplinka, kuriama gera ugdymosi aplinka.
Ugdymo filosofijos paskirtis ir uždaviniai: išnagrinėti ugdymo sampratą, atskleisti realizavimo perspektyvas; apibūdinti ryšį tarp visuomenės raidos ir ugdymo pobūdžio, tarp žmonijos apibendrintos patirties perdavimo iš kartos...
Šį darbą sudaro 7308 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!