I kurso magistr., neakivaizd.
Literatūros šaltiniai 12
Įvadas
Metodai
Literartūros analizė. Medžiagos sisteminimas. Problemų iškėlimas. Kritinis mąstymas. Lyginamoji analizė.
Tyrimo objektu pasirenkame Lietuvos ir Jungtinės Karalystės švietimo sistemas bei pagrindines švietimo politikos strategines kryptis. Lietuvai jau 18 metus einant nepriklausomybės ir savos demokratijos kūrimo keliu, teko reformuoti viską, kas buvo palikta SSRS, taip pat ir švietimo sistemą. Šiandiena labai įdomu pažvelgti į švietimo sistemos raidą ir pokyčius, įvykusius joje per pastaruosius beveik 2 dešimtmečius bei pabandyti suprasti, kas daugiausia tuos pokyčius nulėmė. Kadangi Lietuva pasirinko demokratijos kelią, ji, kurdama naujus nacionalinės valstybės pamatus, neišvengiamai turėjo remtis senųjų demokratijų patirtimi. Šiame darbe bus bandoma suprasti Vakaru demokratijų įtaką Lietuvos švietimo sistemoms, šiam tikslui pasirenkant lyginamąja analizę. Taigi, darbe sieksime išanalizuoti ir palyginti Lietuvos bei Didžiosios Britanijos švietimo sistemas, švietimo politikos bei strategijos esminius aspektus. Didžioji Britanija pasirinkta todėl, kad tai viena seniausių ir giliausias demokratines tradicijas turinti Vakarų valstybė, kurios, savaime suprantama, švietimo sistema taip pat sena. Darbo tikslas – palyginti dviejų švietimo sistemų strategijas. Darbo uždavinys – apibūdinti Lietuvos ir Jungtinės Karalystės švietimo sistemas, bei palyginti šių dviejų šalių švietimo politikos kryptis.
Jungtinės Karalystės švietimo sistema
Jungtinė Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystė, publicistikoje vadinama Jungtine Karalyste, yra Europos Šiaurės vakaruose, Britų salose. Tai konstitucinė monarchinė valstybė, kurią sudaro keturios šalys: Anglija, Škotija, Velsas ir Šiaurės Airija. Pasibaigus II Pasauliniam karui, pasaulis pasidalijo į dvi priešingas stovyklas: vienoje - SSRS ir kitos socialistinės šalys, kuriose vyravo autoritarinė santvarka, kitoje – Vakarų Europos šalys, JAV ir kitos demokratinės valstybės.
Pirmas reikšmingiausias įstatymas, reformavęs Britanijos švietimo sistemą – 1944 metų aktas bei po jo sekęs Parlamento patvirtintas Nacionalinės ugdymo programos įstatymas, taip pat numatęs kardinalią reformą. Iki 1970 m. pagal šiuos dokumentus vidurinės mokyklos buvo dviejų tipų: klasikinės ir modernios. Iki to laiko pagrindinis vaidmuo buvo skiriamas mokymo turiniui. Nuo 1970 m. nuosekliai pereita prie išskirtinio dėmesio ugdymui. 1987 m....
Šį darbą sudaro 1994 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!