II Užduotis: Gautus duomenis pavaizduoti grafiškai ir išanalizuoti kaip ta dalis kinta bėgant metams.
III Užduotis: Išanalizuoti mokslus besimokančio jaunimo skaičiaus didėjimą (1985–2003 m).
IV Užduotis: Išvardyti Lietuvos aukštąsias mokyklas ir įvertinti jų geografinį išsidėstymą.
Švietimo sistema – mokymo institucijų, įstaigų tinklas, administruojamas valdžios ir savivaldos, jų aprūpinamas materialiniais ir dvasiniais resursais ir grindžiamas jurisdikcija. Įvairių valstybių švietimo sistemose skiriasi moksleivių mokymo pradžios amžius, drausmės palaikymas, pedagogikos filosofija. Mokymo įstaigų aprūpinimas ir dotacijos priklauso nuo valstybės ekonominio pajėgumo. Švietimo sistemą sudaro: 1. Priešmokyklinis ugdymas. 2. Mokyklų sistema, apimanti pradines (pagrindines), vidurines ir aukštąsias. 3. Užklasinio ar tolygaus mokymosi sistema. 4. Mokymasis baigus mokyklą. Šio darbo tikslas yra išanalizuoti švietimo raidą Lietuvoje, išsiaiškinti kokią procentinę dalį sudaro mokiniai, įgyjantys vidurinį išsilavinimą, gautus duomenis pavaizduoti grafiškai ir išanalizuoti kaip ta dalis kinta bėgant metams. Taip pat išanalizuoti mokslus einančio jaunimo skaičiaus didėjimą nuo 1985 iki 2003 metų bei išvardyti Lietuvos aukštąsias mokyklas ir įvertinti jų geografinį išsidėstymą. Visa tai atlikus pateikti duomenų analizę ir padaryti išvadas.
Įgijo pagrindinį išsilavinimą
Įgijo vidurinį išsilavinimą
1960
30
16
1965
50
22
1970
51
32
1975
64
48
1980
55
74
1985
55
62
1990
45
46
1995
43
23
1996
42
24
1997
43
26
1998
42
27
1999
33
15
2000
43
33
2001
43
35
2002
40
47
2 lentelė. Mokinių, įgijusių pagrindinį ir vidurinį išsilavinimus, skaičius (%)
Metai
Įgijo pagrindinį išsilavinimą
Įgijo vidurinį išsilavinimą
1960
65
35
1965
69
31
1970
61
39
1975
57
43
1980
43
57
1985
47
53
1990
49
51
1995
65
35
1996
64
36
1997
62
38
1998
59
41
1999
69
31
2000
67
43
2001
55
45
2002
46
54
1 pav. Mokiniai įgiję vidurinį išsilavinimą (%)
Atlikus skaičiavimus (2 lentelė) bei gautus duomenis pavaizdavus grafiškai (1 pav.), galima matyti kaip nuo 1960 iki 2002 metų kito procentinė dalis mokinių, kurie įgijo vidurinį išsilavinimą. Nuo 1960 iki 1980 metų mokinių, įgijusių vidurinį išsilavinimą vis daugėjo. Matyti, kad nuo 1960 m. asmenų, įgijusių vidurinį išsilavinimą, daugėjo, neskaitant 1965 m. Tai lėmė visų pirma po Antrojo pasaulinio karo atsigaudinėjanti šalies ekonomika, didėjo gimstamumas, ypač didėjo miestai, į kuriuos pradėjo keltis daugybė žmonių. Miestuose buvo sudaromos geros sąlygos įgyti išsilavinimą statant daug mokyklų ir kitų švietimo įstaigų. Apskritai tuometinėje Lietuvoje buvo didelis dėmėsis skiriamas tiek miestų, tiek kaimo mokyklų plėtrai, kas lėmė besimokančiųjų skaičiaus didėjimą. Taip pat svarbi priežastis, padidinusį vidurinį išsilavinimą turinčių asmenų skaičių, – nuo...
Šį darbą sudaro 1585 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!