Tyrimai

Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas

9.4   (3 atsiliepimai)
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 1 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 2 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 3 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 4 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 5 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 6 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 7 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 8 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 9 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 10 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 11 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 12 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 13 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 14 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 15 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 16 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 17 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 18 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 19 puslapis
Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Studentų ir dėstytojų klausymosi įgūdžių tyrimas.
Kodėl mums yra labai svarbu mokėti klausytis? Mes bendraujame, kalbamės, klausomės. Tik kažkodėl daugiau dėmesio bendraudami skiriame kalbėjimui nei klausymuisi. O juk klausymasis yra tiek pat svarbi bendravimo dalis kaip ir kalbėjimas.
Jei mes bendraudami tik kalbame, nesirūpindami, ar esame išgirsti ir teisingai suprasti, o taip pat nesirūpindami, ar mes patys iš tiesų išgirdome ir teisingai supratome savo pašnekovą,- vargu ar toks bendravimas ilgai tęstųsi ir būtų vaisingas.Greičiausiai tokio bendravimo rezultatas - namus palikęs mylimas vyras, dėl "vienatvės dviese" besikamuojanti žmona, į tėvus kaip į didžiausius priešus žiūrintys vaikai... Nesistengdami ir nemokėdami klausytis, žmonės kenčia patys ir skaudina kitus.
Nemokėjimas klausytis lygiai taip pat kenkia ir dalykiniams santykiams. Blogai parašyta darbo ataskaita, netiksliai suderintas susitikimo laikas, netiksliu adresu pasiųsta informacija - visa tai tik dėl to, kad kažkas kažko nesugebėjo tiksliai išgirsti ir suprasti.
Studentų ir dėstytojų bendravime mokėjimas klausytis taip pat yra labai svarbus, padedąs išvengti daugelio didesnių ir mažesnių nesusipratimų. Tikslus klausymasis studentams ir dėstytojams padeda ne tik tiksliau suvokti gaunamą dalykinę informaciją, bet ir geriau suprasti ir geriau atlikti gaunamas užduotis, geriau suprasti pašnekovo motyvus ir tikslus. Labai svarbu ir tai, kad tinkamai klausydamiesi, mes parodome pagarbą pašnekovui jo asmenybei ir nuomonei, o tai yra viena svarbiausių sėkmingo bendravimo, tame tarpe ir studentų bei dėstytojų sąlygų.
kad daugiau klausytume ir mažiau kalbėtume"
Zenonas Stoikas
(Graikų filosofas)
1. Bendravimo ir komunikacijos apibūdinimas.
Kadangi klausymasis yra bendravimo ir komunikacijos dalis, pirmiausia reikėtų išsiaiškinti, ką reiškia šios dvi sąvokos ir koks yra tarp jų ryšys.
N.Večkienė ir kiti autoriai (8,p.42) nurodo, kad lietuvių mokslinėje literatūroje vartojamų bendravimo ir komunikacijos sąvokų aiškinimas yra problematiškas. Painiava pirmiausia kyla dėl to, kad mokslinėje literatūroje anglų ir vokiečių kalba "bendravimo" sąvokos apskritai nėra : paprastai čia vartojama "komunikacijos" sąvoka (angl. communication, vok. Komunikation). Be to, pačioje lietuvių psichologinėje, pedagoginėje, vadybinėje literatūroje nėra iki galo aiškus komunikacijos ir bendravimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4763 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Turinys 2
  • Įvadas 3
  • 1. Bendravimo ir komunikacijos apibūdinimas. 4
  • 2. Bendravimas kaip socialinė komunikacija. 6
  • 3. Klausymasis kaip socialinės komunikacijos dalis. 8
  • 4. Praktinis dėstytojų ir studentų klausymosi įgūdžių tyrimas. 13
  • Išvados 19
  • Literatūra 20
Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
24 psl., (4763 ž.)
Darbo duomenys
  • Socialinės psichologijos tyrimas
  • 24 psl., (4763 ž.)
  • Word failas 385 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Vyrų ir moterų terminalinių ir instrumentinių vertybių tyrimas

Vyrų ir moterų terminalinių ir instrumentinių vertybių tyrimas Socialinė psichologija
Peržiūrėti darbą

Socialinės psichologijos tyrimas ir socialinė percepcija

Socialinės psichologijos tyrimas ir socialinė percepcija Socialinė psichologija
Peržiūrėti darbą

Bendravimas. Bendravimo komponentai ir įgūdžių formavimasis

Bendravimas. Bendravimo komponentai ir įgūdžių formavimasis Socialinė psichologija
Peržiūrėti darbą

Smurto ir prievartos atvejų moksleivių tarpe tyrimas

Smurto ir prievartos atvejų moksleivių tarpe tyrimas Socialinė psichologija
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą