Referatai

Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime

9.6   (2 atsiliepimai)
Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime 1 puslapis
Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime 2 puslapis
Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime 3 puslapis
Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime 4 puslapis
Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime 5 puslapis
Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime 6 puslapis
Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime 7 puslapis
Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime 8 puslapis
Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime 9 puslapis
Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime 10 puslapis
Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime 11 puslapis
Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime 12 puslapis
Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mano darbą sudaro trys bendravimo psichologijos temos kurias norėčiau išskirti.
Pirmoji- dialogas ir jo pozicijos, rašydama apie pozicijas išskiriu jas ir aptariu, kad jos būna įvairių rūšių. Antroji tema vidinis monologas , čia aptariu kaip stabdyti vidinį monologą, kokie skirtumai tarp monologo ir dialogo, taipogi yra aptariami bendrieji monologo dėsniai. Trečioji tema, Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime. Čia išskiriu tris po temes. Aktyvu klausymasis, statuso ir lyties įtaka klausymuisi, bei kas pagerina klausymąsi. Mano darbas aptaria tik kaikurias psichologijos bendravimo šakas, darbo tikslas supažindinti su būtent šskirtomis darbe temomis, ir sužadinti norą gilintis į bendravimo psichologija.
Mes kasdien esame dialogo pozicijoje su kitu žmogumi. Nepriklausomai nuo to, ar esate patruliuojantis gatvėje pareigūnas, ar pardavėjas, ar įmonės vadovas, ar tiesiog namų šeimininkė, jums kasdien tenka bendrauti su žmonėmis. Kitaip sakant, kasdien esate dialogo pozicijoje su kitu žmogumi.
Ir nuo to, kaip efektyviai sugebate tai daryti, labai priklauso, kiek sėkmingas savo veikloje esate ir jaučiatės. Tyrimais yra nustatyta, kad net 85 proc. sėkmės mūsų darbinėje veikloje ir asmeniniame gyvenime priklauso nuo mūsų sugebėjimo bendrauti su kitais žmonėmis.
Gynybos pozicija plačiąją prasme yra būdinga žmogui ir gyvūnui, patekusiam į pavojų arba kai iškyla didesnė ar mažesnė grėsmė jo gyvybei ar kokiam nors jam būtinam gėriui.
Ypač pirmas susitikimas su nepažįstamu žmogumi kildina dvejopus džiaugsmo ir atsargumo jausmus. Esame sutverti gyventi kartu; nuo gimimo iki mirties ieškome į save panašių; jų artumas išvaduoja mus nuo vienatvės nerimo ir suteikia saugumo jausmą. Ir vis dėl to dažnai susitikimas su kitu žmogumi mus sutrikdo ir išbando mūsų saugumo jausmą; patenkame į saugojimosi, budrumo būseną, labai artimą baimei. Dėmesingai stebime prieš mus stovinti žmogų, tyrinėjame jį, svarstome apie jo ketinimus. Nepažįstamasis kelia nerimą. Tas, kurį sutinkame pirmą kartą, mums atrodo inkognito: kas jis toks ir kas manosi esąs? Koks jo charakteris? Ar jis moka gerbti? Ar jis geras, ar...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3326 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1 Įvadas .3
  • 2. Dialogas.4
  • 2.1. Dialogo pozicijos ..4
  • 2.2. Ginybos pozicija .4
  • 2.3. Pasitikėjimo pozicija ..5
  • 2.4. Vertinimo pozicija – Priėmimo pozicija ..5
  • 2.5. Pranašumo pozicija – Lygiavertė pozicija..5
  • 2.6. Abejingumo pozicija – Empatijos pozicija.6
  • 2.7. Manipuliavimo pozicija – Spontaniška pozicija..6
  • 2.8. Nelanksti pozicija – Lanksti pozicija.7
  • 3. Vidinis monologas 7
  • 3.1. Kaip sustabdyti vidinį monologą?..8
  • 3.2. Skirtumas tarp monologo ir dialogo..9
  • 3.3. Bendrieji monologo dėsniai..9
  • 4. Klausymosi stiliai ir jų įtaka konstruktyvaus dialogo kūrime .9
  • 4.1. Aktyvus klausymasis .10
  • 4.2. Statuso ir lyties įtaka klausymuisi .11
  • 4.3. Kas pagerina klausymąsi 12
  • 5. Literatūros šaltinių sąrašas 13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
13 psl., (3326 ž.)
Darbo duomenys
  • Socialinės psichologijos referatas
  • 13 psl., (3326 ž.)
  • Word failas 36 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt