Namų darbai

Strateginio sprendimo priėmimas ir emocinis intelektualumas korporacijoje

9.6   (2 atsiliepimai)
Strateginio sprendimo priėmimas ir emocinis intelektualumas korporacijoje 1 puslapis
Strateginio sprendimo priėmimas ir emocinis intelektualumas korporacijoje 2 puslapis
Strateginio sprendimo priėmimas ir emocinis intelektualumas korporacijoje 3 puslapis
Strateginio sprendimo priėmimas ir emocinis intelektualumas korporacijoje 4 puslapis
Strateginio sprendimo priėmimas ir emocinis intelektualumas korporacijoje 5 puslapis
Strateginio sprendimo priėmimas ir emocinis intelektualumas korporacijoje 6 puslapis
Strateginio sprendimo priėmimas ir emocinis intelektualumas korporacijoje 7 puslapis
Strateginio sprendimo priėmimas ir emocinis intelektualumas korporacijoje 8 puslapis
Strateginio sprendimo priėmimas ir emocinis intelektualumas korporacijoje 9 puslapis
Strateginio sprendimo priėmimas ir emocinis intelektualumas korporacijoje 10 puslapis
Strateginio sprendimo priėmimas ir emocinis intelektualumas korporacijoje 11 puslapis
Strateginio sprendimo priėmimas ir emocinis intelektualumas korporacijoje 12 puslapis
Strateginio sprendimo priėmimas ir emocinis intelektualumas korporacijoje 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

6. Valdininkai, kurie “turi širdis” 12
7. Išvados 13
8. Literatūros sąrašas 14
1. Įvadas
Jausmai lemia nepaprastai didelę dalį mūsų elgesio profesinėje veikloje, darbe ir asmeniniame gyvenime. Dažnai tai vyksta nesąmoningai, tačiau niekada nebūna nepastebėta. Pratrūksta konfliktai, suyra draugystės, atsiranda priešiškumas, visiškai nereikšmingas dalykas gali tapti ilgalaikių intrigų priežastimi. Neretai dėl to santykiai pasidaro įtempti. Profesinę sėkmę lemia ne vien tik intelektas ir teisingi sprendimai, bet ir tai, kaip mes gerbiame save bei kitų jausmus.
Besikeičiančioje ekonominėje situacijoje, korporacinis energingumas sąlygoja sėkmę bet kurioje industrijoje. Kalbėdamas apie gyvybės evoliuciją, Čarlzas Darvinas pabrėžė adaptacijos pranašumą prieš stiprybę. Kompanijos atveju, adaptacija tampa savotišku lankstumu ir net gi įžvalgumu. Todėl sėkmingų kompanijų vadovai privalo investuoti į lanksčią darbo jėgą, atsisakant strateginės trumparegystės.
Organizacija gali būti apibūdinta, kaip sistema, sukurta konsensuso pagrindu . Jei mes pripažįstame ryšį tarp individualios sėkmės ir individualiojo emocinio intelektualumo, tuomet mes turime pripažinti ir ryšį tarp korporacinės sėkmės ir korporacinio emocinio intelektualumo.
2. Organizacijos vystymasis
Istoriškai, organizacija, kaip socio-ekonominė struktūra išsivystė iš smulkaus prekybininko iki stambios korporacijos. Praeityje, stiprybė ir dydis reiškė sėkmę, todėl verslo strategija susidėjo iš vertikalios integracijos, hierarchinių struktūrų bei autokratinio vadovavimo. Tačiau, sparčiai besivystanti technologija dėsto savo taisykles ir reikalauja lanksčių organizacijų ir kūrybingų lyderių; kai tik partizanų karo vadai pakeitė karinius pasižadėjimus, smulkios organizacijos įgavo pranašumą ir tapo galingom korporacinėm struktūrom kovojančiom už savo vietą rinkoje. Konkurencinis pranašumas nėra sąlygotas kasmetinio strateginio planavimo ir sėkmingo biudžeto panaudojimo, tai yra kasdieninio planavimo rezultatas. Tik didžiulė kompetencija gali įvykdyti visus rinkos reikalavimus; ir taip mes vėl apsukame ratą ir grįžtame prie emocinio intelektualumo korporacijoje.
Konkurencija pakeitė savo pavidalą iš nuolatinės karo padėties į kūrimo-modifikavimo-likvidavimo tinklų ratus, egzistuojančius tarp kompanijų. Šis fenomenas yra pastebimas daugelyje industrijos sektorių dėl trumpo technologinių produktų gyvavimo laiko. Tačiau šie tinklai įtakoja net gi tokias tradicines industrijas, kaip automobilių gamyba, kadangi šių produktų gyvavimo laiką sutrumpina akcininkų reikalavimai bei vaikymasis...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2663 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (2663 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos namų darbas
  • 13 psl., (2663 ž.)
  • Word failas 104 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt