6. Valdininkai, kurie “turi širdis” 12
7. Išvados 13
8. Literatūros sąrašas 14
1. Įvadas
Jausmai lemia nepaprastai didelę dalį mūsų elgesio profesinėje veikloje, darbe ir asmeniniame gyvenime. Dažnai tai vyksta nesąmoningai, tačiau niekada nebūna nepastebėta. Pratrūksta konfliktai, suyra draugystės, atsiranda priešiškumas, visiškai nereikšmingas dalykas gali tapti ilgalaikių intrigų priežastimi. Neretai dėl to santykiai pasidaro įtempti. Profesinę sėkmę lemia ne vien tik intelektas ir teisingi sprendimai, bet ir tai, kaip mes gerbiame save bei kitų jausmus.
Besikeičiančioje ekonominėje situacijoje, korporacinis energingumas sąlygoja sėkmę bet kurioje industrijoje. Kalbėdamas apie gyvybės evoliuciją, Čarlzas Darvinas pabrėžė adaptacijos pranašumą prieš stiprybę. Kompanijos atveju, adaptacija tampa savotišku lankstumu ir net gi įžvalgumu. Todėl sėkmingų kompanijų vadovai privalo investuoti į lanksčią darbo jėgą, atsisakant strateginės trumparegystės.
Organizacija gali būti apibūdinta, kaip sistema, sukurta konsensuso pagrindu . Jei mes pripažįstame ryšį tarp individualios sėkmės ir individualiojo emocinio intelektualumo, tuomet mes turime pripažinti ir ryšį tarp korporacinės sėkmės ir korporacinio emocinio intelektualumo.
2. Organizacijos vystymasis
Istoriškai, organizacija, kaip socio-ekonominė struktūra išsivystė iš smulkaus prekybininko iki stambios korporacijos. Praeityje, stiprybė ir dydis reiškė sėkmę, todėl verslo strategija susidėjo iš vertikalios integracijos, hierarchinių struktūrų bei autokratinio vadovavimo. Tačiau, sparčiai besivystanti technologija dėsto savo taisykles ir reikalauja lanksčių organizacijų ir kūrybingų lyderių; kai tik partizanų karo vadai pakeitė karinius pasižadėjimus, smulkios organizacijos įgavo pranašumą ir tapo galingom korporacinėm struktūrom kovojančiom už savo vietą rinkoje. Konkurencinis pranašumas nėra sąlygotas kasmetinio strateginio planavimo ir sėkmingo biudžeto panaudojimo, tai yra kasdieninio planavimo rezultatas. Tik didžiulė kompetencija gali įvykdyti visus rinkos reikalavimus; ir taip mes vėl apsukame ratą ir grįžtame prie emocinio intelektualumo korporacijoje.
Konkurencija pakeitė savo pavidalą iš nuolatinės karo padėties į kūrimo-modifikavimo-likvidavimo tinklų ratus, egzistuojančius tarp kompanijų. Šis fenomenas yra pastebimas daugelyje industrijos sektorių dėl trumpo technologinių produktų gyvavimo laiko. Tačiau šie tinklai įtakoja net gi tokias tradicines industrijas, kaip automobilių gamyba, kadangi šių produktų gyvavimo laiką sutrumpina akcininkų reikalavimai bei vaikymasis...
Šį darbą sudaro 2663 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!