8. Platus prekių asortimentas;
9. Naujų produktų galimybė;
10. Darbuotojų kūrybiškumas.
1. Siauras prekių asortimentas;
2. Neatliekami tyrimai, siekiant išsiaiškinti nepatenkintus vartotojų poreikius bei jų elgseną;
3. Mažas parduotuvių tinklas Lietuvoje;
4. Pelno sumažėjimas;
5. Neturėjimas lojalumo kortelių;
6. Ne visi klientai patenkinti prekių kaina;
7. Ne visada laiku gaunami užsakymai iš tiekėjų.
Galimybės
Grėsmės
1. Parduotuvių tinklo plėtimas;
2. Lojalumo kortelių platinimas;
3. Akcijos ir nuolaidos;
4. Įtaigi ir sudominanti įmonės reklama- galimybė pritraukti naujų klientų.
1. Naujų konkurentų atėjimas į Zarasų rinką;
2. Politinės – teisinės aplinkos nestabilumas;
3. Ekonominis nuosmukis;
4. Vartotojų pajamų mažėjimas.
Stiprybės
Mano kuriamame gėlių pardavimo bei puokščių gamybos versle pagrindinė stiprybė: greitas reagavimas į vartotojų poreikius, kad visada vartotojams pateiktumėme visa tai, kas naujausia, gražiausia. Antroji stiprybė: greitas reagavimas į rinkos pokyčius. Tai reiškia, kad visada reikia domėtis rinkoje esančiais konkurentais, neatsilikti nuo naujovių, stengtis pasiūlyti geresnį produktą nei konkurentai. Trečioji stiprybė: kvalifikuoti darbuotojai. Nuo darbuotojų išsilavinimo ir gebėjimo puikiai atlikti savo darbą priklauso įmonės sėkmė, darbai vyksta greičiau ir sklandžiau. Ketvirtoji stiprybė: gera reputacija. Labai svarbu yra stengtis išlaikyti gerą reputaciją prieš klientus, kad jie nenusiviltų, o atvirkščiai- rekomenduotų draugams apsilankyti parduotuvėje ir patys nenustotų joje lankytis. Penktoji stiprybė: prekių kokybiškumas. Vartotojai orientuojasi į tas parduotuves, kuriose kaina atitinka kokybę, todėl svarbu stengtis gaminti ir pardavinėti tik gražias, ilgai išsilaikančias gėles. Nuo gėlių kokybės priklauso įmonės reputacija. Šeštoji stiprybė: platus prekių asortimentas. Svarbu, kad atėjus į parduotuvę būtų platus pasirinkimas, kad atitiktų kiekvieno pirkėjo poreikius. Septintoji stiprybė: darbuotojų kūrybiškumas. Nuo darbuotojų gebėjimo kurti įdomias, įvairaus stiliaus puokštes, priklauso visa prekyba ir klientų gausa.
Silpnybės
Deja, kiekvienas verslas neišvengiamai turi ir silpnybių. Pagrindinė silpnybė: mažas parduotuvių tinklas Lietuvoje. Pradėjus naują verslą sunku yra įsteigti daug parduotuvių iš karto, todėl jų paplitimas nėra didelis. Kita silpnybė yra pelno sumažėjimas. Tai susiję su teikiamomis nuolaidomis ir akcijomis, nes prekių kainos sumažinimas parduotuvei teikia mažesnį pelną, tačiau tai neišvengiama norint pritraukti klientų. Dar viena svarbi silpnybė, kad pradėjus verslą...
Šį darbą sudaro 823 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!