Konspektai

Organizacijos įvaizdžio samprata ir jo kūrimo strategijos

10   (1 atsiliepimai)
Organizacijos įvaizdžio samprata ir jo kūrimo strategijos 1 puslapis
Organizacijos įvaizdžio samprata ir jo kūrimo strategijos 2 puslapis
Organizacijos įvaizdžio samprata ir jo kūrimo strategijos 3 puslapis
Organizacijos įvaizdžio samprata ir jo kūrimo strategijos 4 puslapis
Organizacijos įvaizdžio samprata ir jo kūrimo strategijos 5 puslapis
Organizacijos įvaizdžio samprata ir jo kūrimo strategijos 6 puslapis
Organizacijos įvaizdžio samprata ir jo kūrimo strategijos 7 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Organizacijos įvaizdžio samprata
Įvaizdis – įsivaizduojamas, vaizdu įkūnytas dalykas (DLKŽ 2000).
• Įvaizdis plačiąją prasme – tai dinamiškai suprantama, prasminga, daugiau ar mažiau struktūrizuota suvokimų, įsivaizdavimų, idėjų ir jausmų, kuriuos asmuo ar asmenų grupė turi tam tikro realaus reiškinio ar daikto atžvilgiu, visuma (Nugaraitė 1999).
• Organizacijos įvaizdis – tai abstrakti visos visuomenės arba tam tikrų visuomenės grupių nuomonė apie organizaciją (Pranulis ir kt. 2000).
Organizacijos įvaizdžio bruožai
• Dinamiškas (kintantis)
• Organizacijos įvaizdis gali būti:
◦ teigiamas
◦ neigiamas
◦ neutralus
• Aktyvus ® turi poveikį tikslinių auditorijų veiksmams
• Įvaizdis – realybės, tikrovės atspindys
• Įvaizdis yra valdomas ® planuojamas, kuriamas ir įtvirtinamas
• Pritaikytas prie konkrečios organizacijos pobūdžio
Įvaizdžio sudėtiniai elementai
• Organizacijos realybė:
◦ dydis, struktūra, veiklos pobūdis, produktai, teikiamos paslaugos.
• Organizacijos veiklos patrauklumas, pasitikėjimas
• Organizacijos veiklos įvairovė
• Efektyvi komunikacija
• Laikas
◦ Įvaizdžio formavimas yra ilgalaikis procesas.
• Atsiminimų blukimas
◦ Tikslinės grupės savo viduje kinta, keičiasi jų prioritetai bei norai, todėl reikia keisti ir įvaizdžio formavimo strategijas, atnaujinti informacijos srautus.
Palankaus įvaizdžio charakteristikos
• Adekvatumas
◦ Kuriamas įvaizdis atitinka visa tai, kas iš tikrųjų egzistuoja.
• Aiški išraiška, konkretumas
• Originalumas
◦ Įvaizdis turi išskirti organizaciją iš kitų į ją panašių ir būti lengvai įsimenamas.
• Lankstumas
◦ Organizacija formuodama įvaizdį atsižvelgia į aplinkos pasikeitimus.
• Tikslingumas
◦ Įvaizdis yra nukreiptas į konkretų adresatą (tikslines grupes).
• Kompleksiškumas
◦ Įvaizdį sudaro visa organizacijos biografija, ne tik jos pavadinimas, prekinis ženklas ar devizas.
• Realistiškumas
• Neišbaigtumas
Organizacijos įvaizdžio formavimas
Teorinėje literatūroje pateikiamos skirtingos sampratos apie tai, ar
įvaizdis yra tikslingai sukurtas, ar tai savaime atsiradęs vaizdinys
apie organizaciją žmonių ar jų grupių sąmonėje.
Naujausios vadybos
teorijos teigia, kad atviroje
sistemoje veikianti
organizacija savo
įvaizdį planuoja ir
kontroliuoja taip pat,
kaip ir kitus strateginius
veiksmus (Howard 1998).
!!! Viena pagrindinių efektyvaus (palankaus) organizacijos įvaizdžio sukūrimo sąlygų – įvaizdis turi parodyti realią organizacijos veiklą:
“Rengiant organizacijos įvaizdžio programą dažnai dvejojama, ar įvaizdis turi atspindėti realybę, ar tiesiog gali būti sukurtas. Todėl įvaizdis turi būti pagrįstas konkrečiais faktais, ir bendriausia prasme tai reiškia, kad jis turi būti sukurtas taikant bendrąją organizacijos politiką; jeigu taip yra,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 897 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
7 psl., (897 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos konspektas
  • 7 psl., (897 ž.)
  • Word failas 74 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt