• L. Šiaučiukėnienė, O. Visockienė, P. Talijūnienė. Šiuolaikinės didaktikos pagrindai. 2006.
• Teksto žymėjimas
• ,,Ištęsta” paskaita
• IDEAL
• Dviejų pusių dienoraštis
Mokausi raidžių
• Vaikams mokantis raidžių svarbu suprasti, kad tos pačios raidės gali būti rašomos skirtingai. Pvz. Mokydamiesi A, a, jie sužino , kaip ši raidė atrodo išspausdinta vadovėlyje ir kaip atrodys jų pačių parašyta sąsiuvinyje.
• Kad vaikai tai geriau įsisąvintų siūloma naudoti laikraščių, žurnalų iškarpas, kurias vaikai gali palyginti su raidėmis ant lentos. Vaikai taip pat gali iškirpti raides iš laikraščių ir klijuoti į popieriaus lapą, kur mokosi rašyti raidę.
Mano žodžių sąsiuvinis
• Šis metodas skatina mokinius rasti žodžius, kuriuos jie atpažįsta gyvenimiškoje medžiagoje.
• Išdalinus spausdintą medžiagą, prašoma vaikų ieškoti jiems pažįstamų žodžių, kuriuos jie jau gali perskaityti. Tuos žodžius iškirpti ir priklijuoti sąsiuvinyje “mano žodžiai” ir šalia parašyti tos dienos datą. Ypač veiksminga šią užduotį skirti kas savaitę. Mokiniams smagu matyti, kaip sparčiai gausėja jų perskaitomų žodžių žodynas.
Paskutinis žodis priklauso man
• Mokiniams nurodoma skaityti teksto dalį, kurioje jie turi išskirti labiausiai patikusią, vertą pakomentuoti citatą.
• Citata užrašoma ant kortelės, kitoje pusėje pakomentuojama.
• Mokinys perskaitęs citatą bendraklasiams pakviečia juos pakomentuoti jo pasirinktą mintį.
• Komentarus užbaigti mokytojas pakviečia mokinį pasirinkusį šią citatą, šis garsiai perskaito savo komentarus, ir tai viskas – jo žodis paskutinis.
• Šis metodas leidžia mokiniui suvokti, kad jo nuomonė labai svarbi ar net neginčijama.
Teksto žymėjimas
• Kad darbas su tekstu nebūtų nuobodus siūlomas metodas:
• Mokiniai pagalvoja ir parašo tas žmogiškasias savybes, kurios asocijuojasi su pamokos tema.
• Motyvuoja, kodėl būtent tokios asociacijos.
• Mokiniai atidžiai perskaito tekstą, naudodamiesi TNĮ (+ - !) metodu, sudaro lentelę.
• Perskaitę tekstą, užpildę lenteles, mokiniai grupėse aptaria darbą, keičiasi nuomonėm.
• Žymėjimas gali būti įvairus. Tap pat galima tekstą žymėti
• + (tai, ką žino); ! ( ypač įdomią informaciją); ? (tai, kas dar ne visai aišku); - (dalykus prieštaraujančius tam, ką manė žiną)
•
,,Ištęsta” paskaita
• Metodas, kuris skatina interaktyvų informacijos gavimą...
Šį darbą sudaro 1551 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!