2.3 Mokymo metodų pasirinkimų kriterijai....................................................................................14
3. Tyrimas.........................................................................................................................................16
IŠVADOS...........................................................................................................................................19
LITERAYŪROS SĄRAŠAS..............................................................................................................20
PRIEDAI............................................................................................................................................21
ĮVADAS
Mokytojas galės pasirinkti tinkamą mokymo metodą ar mokymosi strategiją ir lengvai pritaikyti pamokoje įvairią veiklą, kai žinos, kokių mokymo metodų būna, kokie jų privalumai ir trūkumai,
kokiu tikslu jie taikomi ir kaip tai daroma praktiškai.
Kuris metodas geriausias? Tikriausiai negalėtume į ši klausimą aiškiai atsakyti. Manome, kad geras metodas tas, kurį mokytojas yra geriausiai įvaldęs ir puikiai jaučiasi šiuo metodu vesdamas pamoką. Kiekvienas mokytojas renkasi sau tinkamiausius metodus, žino jų privalumus ir trūkumus, o kartu gali įvertinti, kuris iš metodų tinkamiausias konkrečioje situacijoje. Mokymo metodai pasirenkami taip, kad geriausiai tiktų įgyvendinti numatytiems tikslams ir pasiekti užsibręžtiems rezultatams. Kartais netinkamai parinkta veikla iškraipo metodo veoksmingumą. Mokymo metodų ir mokymosi veiklos parinkimas bei jų taikymas geografijos pamokose priklauso nuo mokymosi aplinkos(miesto, kaimo mokykloje), sukauptos mokomosios bazės(žemėlapiai, prietaisai ir kt.), emocinio klimato. Taip pat svarbu derinti metodus ir prie pamokų tvarkaraščio(kai kurie metodai netiks pirmoms ir paskutinėms pamokoms).
DARBO TIKSLAS. Išsiaiškinti, kokie metodai yra tinkamiausi mokinant geografijos;
UŽDAVINIAI
1. Nustatyti, kurie metodai, anot pedagogų yra tinkamiausi;
2. Nustatyti, kokie metodas labiausiai patinka mokytojams;
3. Sužinoti ir išsiaiškinti, kaip skiriasi metodų įvairovė tarp mokytojų kategorijų;
1. UGDYMO METODŲ RAIDA LIETUVOJE
Prieš pradėdami kalbėti apie mokymo metodus, pažvelkime trumpai į metodų raidą amžių bėgyje. Pradedant nuo XIX a., galima atsekti, kad XIX a. svarbiausi švietimo tikslai buvo raštingumas ir mokėjimas skaičiuoti. Vaiką auklėti ir padėti jaunuomenei pasirengti darbui buvo kitų institucijų pareiga.: šeimos, bažnyčios, darbo organizacijų.
Lietuvos švietimo istorijoje tradicinė didaktika turi gilias šaknis. Ypač svarbiais tapdavo reprodukciniai mokymo metodai krizių laikotarpiais, o kultūrinio ir ekonominio pakilimo laikotarpiais ženklūs demokratinio ir humanistinio požiūrio į ugdymo metodus pasireiškimai.
Pirmą kart mokymo procesą grįsti ne vien atmintimi, o vaiko mąstymo plėtojimu 1773m. pasiūlė Edukacinė komisija, siekianti pertvarkyti švietimą valstybiniu mastu. Nuo šios komisijos priimtų sprendimų pastebimas aiškus didaktikos posūkis nuo verbalinių link praktinių mokymo metodų. Pedagogika labiau pabrėžia žmogaus prigimties gerumą, svarbiausiu...
Šį darbą sudaro 2769 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!