Šiuolaikiniai mokymo būdai ir aplinka.
Didaktika – tai mokslas apie mokymą ir jo santykį su mokymųsi. Didaktika analizuoja sistemą, sudarytą iš tokių pagrindinių elementų: mokymo tikslas ir uždaviniai, mokymo metodai ir formos, mokymo turinys, mokytojas ir mokinys (Šiaučiukienienė). Klasikinė mokymo sistema sutelkta į mokytoją ir orientuota į informacijos perteikimą. Tačiau šiuolaikiniam žmogui sunku atsirinkti reikalingą informaciją, jau nekalbant apie jos įsisavinimą. Todėl savo darbe dėmesį atkreipsiu į šiuolaikinio mokymo(si) būdus ir aplinką, nes būtent šiuolaikiniai mokymo(si) metodai orentuoti į mokinius, skatina bendradarbiavimą ir kritinį mąstymą, bei padeda jaunam žmogui nepasimesti begalinės informacijos srautuose...
Didaktika – tai mokslas apie mokymą ir jo santykį su mokymųsi. Didaktika analizuoja sistemą, sudarytą iš tokių pagrindinių elementų: mokymo tikslas ir uždaviniai, mokymo metodai ir formos, mokymo turinys, mokytojas ir mokinys (Šiaučiukienienė). Klasikinė mokymo sistema sutelkta į mokytoją ir orientuota į informacijos perteikimą. Tačiau šiuolaikiniam žmogui sunku atsirinkti reikalingą informaciją, jau nekalbant apie jos įsisavinimą. Todėl savo darbe dėmesį atkreipsiu į šiuolaikinio mokymo(si) būdus ir aplinką, nes būtent šiuolaikiniai mokymo(si) metodai orentuoti į mokinius, skatina bendradarbiavimą ir kritinį mąstymą, bei padeda jaunam žmogui nepasimesti begalinės informacijos srautuose. Mokslas ir ugdymas gali egzistuoti tam tikroje erdvėje. Šiuolaikinė mokykla – nuolat tobulėjanti organizacija. Mokykloje ar kitoje ugdymo institucijoje mes praleidžiame didžiąją savo laiko dalį. Praleidžiant daug laiko patalpoje aplinka padaro didžiulę įtaką. Išmaningai suprojektuota ir rūpestingai suplanuota teigiamai stimuliuojanti aplinka gali 25 procentais palengvinti darbą (mokymą ar mokymąsi). Ir priešingai – prastai suprojektuota aplinka gali žymiai prislopinti mokymosi procesą. Tačiau mokymo(si) aplinka – tai ne tik klasės sienos, tai harmoninga atmosfera, kurią papildo mokinių ir mokytojų santykiai, bendradarbiavimas. Mokiniams gera mokykla ta, kurioje tvarkomasi demokratiškai, kurioje nėra įtampos, tarp mokytojų ir mokinių vyrauja tolerantiškumas, kurioje yra tiesiog geros sąlygos mokytis. Vaikai, mokiniai, jaunuoliai turi jaustis gerai, jaukiai bei saugiai. Juos supanti aplinka turi būti nevaržanti, komfortiška, estetiška, padedanti atsiskleisti jų pažintiniams poreikiams. Neužtenka tik naujos, pritaikytos mokymui(si) klasės ar auditorijos, ar tik gero mokytojo, kuris linkęs bendradarbiauti. Norint sukurti tinkamą mokymo(si) aplinką reikia visų šių ir dar daugiau dalykų kartu. Pozityvūs vidiniai ugdymo(si) aplinkos požymiai, tokie kaip mokinių ir mokytojų tarpusavio santykiai, vidaus tvarkos taisyklės, psichologinė mokyklos atmosfera ar bendras mokyklos mikroklimatas, dalinai kyla iš palankios išorinės erdvės. Klasės išorinė aplinka būtinai turi atspindėti dalyką, mokinių amžių, mokytojo asmenybę bei tikslus. Aplinkos praturtinimo įtaka žmogaus smegenų veiklai yra didžiulė. Besivystančioms smegenims labai naudingos įvairios naujovės: patariama atkreipti dėmesį į emocijas, spalvas...
Šį darbą sudaro 1224 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!