• vis naujo žinojimo ir mokėjimo.
Šiuolaikinė mokymosi paradigma: atsiradimo prielaidos, raiškos kontekstas
• Atsiradimo prielaidos, raiškos kontekstas
• Ekonomikos globalizacija: ypač greitas mokslo ir technologijų vystymasis, konkurencingumo padidėjimas;
• Žinių ir informacinės visuomenės kokybių konfliktas;
• Aplinkos problemos, atsiradusios dėl žmogaus poveikio gamtai.
Šiuolaikinė mokymosi paradigma: atsiradimo prielaidos, raiškos kontekstas
• Paradigmos atsiradimą lemia harmoningumo siekis:
• Globalizacijoje – harmoningi procesai leidžia dabartinei ir ateities visuomenėms optimaliai patenkinti poreikį gerai gyventi;
• Ekologijoje - pagrindinės ekosistemos ir jų elementai vystosi natūraliai, žemė yra apsaugota kaip gera aplinka žmonijai gyventi;
• Visuomenės struktūrose – visuomenė turi tokių rūšių struktūras ir atlieka tokias funkcijas, kad ji yra saugi ir sudaro gerą aplinką žmogui gyventi;
• Ekonomikoje – pelnas ,,protingas”, subalansuotas su ekologine ir societarine harmonija;
• Kultūroje – harmoningos lokalinės kultūros išlieka ir vystosi pagal savo poreikius ir tempus.
•
Šiuolaikinė mokymosi paradigma: atsiradimo prielaidos, raiškos kontekstas
• Paradigmos raiškos kontekstas - poindustrinė epocha
• Visuomenė grindžiama jau ne homogeninės, bet heterogeninės kultūros orientacija;
• Itin aukštas ekonominės, kultūrinės bei politinės tarpusavio priklausomybės laipsnis, kurį išreiškia orientacija į visuotinės gerovės valstybės bei pilietinės demokratijos – atviros visuomenės modelį;
• Atgimstantis dorovinis imperatyvas, besiremiantis bendro likimo, ekologinio susinaikinimo grėsmės suvokimu;
• Aukštas civilizuotumo laipsnis – sugebėjimas internalizuoti (įvidinti) žmogiškųjų impulsų kontrolę : aukštas koherencijos – t.y. konstruktyvaus santykio tarp skirtingumų ieškojimo laipsnis arba ,,įsiklausymo tolerancija”- nuolaidos vienas kitam ieškant bendro sprendimo, kuris būtų naudingas visoms pusėms (Grigas, 1995).
•
Konstruktyvaus mokymosi aplinkos pagalba teorija
• Nauja edukacinė koncepcija – konstruktyvus aplinkos mokymas (Ahlberg, 1999)
• Koncepcija remiasi situacinio pažinimo sąlygota mokymosi paradigma;
• Koncepcija integruoja edukacinį ir vadybinį požiūrius bei akcentuoja mokymąsi, kurio tikslas – įgyti ir palaikyti individo, grupių ir organizacijų kompetenciją, įgalinančią dalyvauti harmoningame vystyme, siekiant geresnės gyvenimo kokybės.
•
Konstruktyvaus mokymosi aplinkos pagalba teorija
• Mokymasis yra paties individo konstrukcinė veikla, kuri negali būti kieno nors perduodama;
• Visas žmogiškasis žinojimas nėra galutinis, turintis polinkį nuolatiniam peržiūrėjimui, tikrinimui, pertikrinimui – tiek teoriniam, tiek empiriniam;
• Kiekvienas individas, dalyvaudamas...
Šį darbą sudaro 1665 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!