Šis darbas pagrįstas esmine prielaida: Visi verslai yra sistemos. Verslo sistema ima žaliavas iš įvairių tiekėjų, ir transformuoja juos į vartotojų vertinamą produkciją. Kuomet šis procesas vyksta kokybiškai, gerai funkcionuoja, vartotojai pageidaus gaminių ar paslaugų tiek, kad produkcijos kaina būtu pakankama Jums gauti pelną.
Kaip sistema verslas turi galybę sąveikaujančių dalių. Kokiu būdu šios dalys sąveikauja lemia sistemos transformacijos (iš žaliavų į produkciją) būdą. Šios dalys yra savarankiškos ir tuo pačiu įtakojančios viena kitą. Paveiksle 1, pavaizduotas vienas iš tokios sąveikos būdų. Rodyklės yra procesai. Priėjus vieną, neišvengiamai bus paliesti ir kiti grandininės reakcijos dalyviai per visą sistemą.
Taigi norint gerai valdyti būtina apimti visą sistemą ir procesus joje. Ir suvokimas, kad Jūs esate atsakingas už efektyvų procesų valdymą, skatina suvokti geriausius būdus tai daryti. Geriausios kokybės valdymo pratybos buvo reikšti tokių žmonių, kaip W.Edwardas Demingas, Josephas Juranas, Jimas Harringtonas, ir daugeliu kitų, susijusių su “Visišku kokybės valdymo” vardu. Tačiau, mes norėtume teigti, jog tai ką šie žmonės siūlo nėra Visiškas Kokybės Valdymas. Tai ką jie teigia yra NUOVOKUS VALDYMAS. Jų teiginiai, reikalingi tuomet, jie jūs norite valdyti sumaniai.
Pavyzdys, parodantis įmonės, kaip sistemos, esmę.
Paimkime pavyzdį: Tarkim Jūs vadovaujate restoranui. Jūs nusprendėte, kad galite sutaupyti 500 litų nespausdindami Meniu taip dažnai. Manote, jog viskas gerai, net ir tuomet kai jų kampučiai būna apdriskę( jie juk vis viena sako Jūsų klientam ką Jūs siūlote ir kokiomis kainomis). Taigi, Jūs nusprendėte ir sutaupėte šiek tiek pinigų. Kokios yra pasekmės visai verslo sistemai?
Pirmiausia Jūsų darbuotojai pastebi, jog Jūs keičiate Meniu rečiau. Tad jie gali pamanyti jei Meniu nusidėvėjęs nieko tokio neatsitiks jei ir jie nebus tokie paslaugūs ir malonūs savo klientams. Virtuvė tai pamačius suvoks, jog nieko tokio neatsitiks jei jie nerūpestingiau ruoš maistą ir serviruos jį lėkštėje. Jūsų reguliarūs lankytojai pastebėję tokius pokyčius rečiau lankysis restorane. Nauji klientai apsižvalgę taip pat vargu ar nuspręs ateiti...
Šį darbą sudaro 2664 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!