Kokybė – produkto ar paslaugos gebėjimas patenkinti ar viršyti vartotojo lūkesčius. Kokybė reiškia gauti tai, už ką moki. Prieš kylant Japonijos kompanijų konkurencijai amerikietiškoms kompanijoms, Jungtinėse Amerikos Valstijose 1970-1980 m. vartotojai dažnai gaudavo blogesnę kokybę, negu už ją sumokėdavo. Verslo organizacijos tada negalvojo apie kokybės gerinimą. Vietoj to, jie stengdavosi “žaisti” kaina ir produktyvumu. Negalima teigti, kad tais laikais kokybė buvo nesvarbi, tačiau į ją buvo kreipiamas mažesnis dėmesys.
Iš dalies dėl tokio amerikiečių kompanijų mąstymo, užsienio kompanijos, daugiausia iš jų Japonijos organizacijos, užėmė žymią JAV rinkos dalį.Automobilių sektoriuje dvi kompanijos – HONDA ir TOYOTA – yra pirmaujančios pagal užimamos rinkos dalį. Abi šios kompanijos sudarė kokybės ir patikimumo įvaizdį savo vartotojams. 1990 m. JAV automobilių gamintojai pradėjo stengtis užpildyti kokybės spragas savo produkcijoje.
Didžioji dalis JAV kompanijų pakeitė savo požiūrį į kokybę labai stipriai. Paskatinti užsienio kompanijų sėkme, jie priėmė kokybę kaip svarbų faktorių. Kompanijos samdėsi konsultantus, siuntė savo darbuotojus (taip pat ir aukščiausio lygio vadovus) į seminarus ir inicijavo platų kokybės gerinimo programų rinkinį. Dabar kompanijos tikrai suvokė kokybės svarbą, kad kokybė nėra tik priedas, bet yra svarbi sudėtinė produkto ar paslaugos dalis.
Tačiau bet koks bandymas gerinti kokybę turėtų prasidėti nuo aiškaus supratimo, ką reiškia žodis “kokybė” ir kaip jis yra naudojamas.
Terminas “kokybė” yra naudojamas daugumoje prasmių. Kartais turima galvoje produkto vertę arba medžiagą, iš kurios pagamintas produktas. Taip pat žodis “kokybė” reiškia ir darbo kokybę, arba parodo tam tikras neįprastas produkto savybes, tokias kaip “nepralaidus vandeniui” ar “subtilaus aromato”. O kartais kokybė būna susieta su kaina tokiais žodžiais kaip “pigus” ar “brangus”.
Šių kokybės reikšmių prasmė yra ta, kad vartotojas vertina tam tikrus produkto ar paslaugos bruožus ir sieja tuos bruožus su kokybe, kurią, jų nuomone, turėtų turėti produktas ar paslauga. Žiūrint iš vartotojo požiūrio, kokybė nėra vienetinis produkto ar paslaugos aspektas, bet apima visą eilę to produkto bruožų.
Nors kiekvieno...
Šį darbą sudaro 6175 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!