. Šeduvos gimnazijos įvertinimas apklausos metodu: ekonomikos įvado kursinis darbas/ darbo vadovė lekt. Liongina Juozaitienė; Šiaulių universitetas, Ekonomikos katedra. – Šiauliai, 2007. – 30 p.
SANTRAUKA
Kursiniame darbe nagrinėjama švietimo sistema Lietuvoje. Analizuojama Šeduvos gimnazijos moksleivių bei jų tėvų apklausa apie šios mokyklos veiklą, vadovų darbą. Šio darbo pagrindą sudaro dvi dalys: teorinė ir tiriamoji. Teorinėje darbo dalyje nagrinėjama švietimo sistema, jos misija, tikslai, uždaviniai, finansavimas ir valdymas. Tiriamojoje dalyje aptariamos pagrindinės problemos kylančios bendrojo lavinimo mokyklose. Pateikiami Šeduvos gimnazijos moksleivių ir jų tėvų apklausos rezultatai.
Kursinio darbo išvados parodė, kad Šeduvos gimnazijos veikloje problemų nėra itin daug. Pagrindinės problemos kyla ne dėl pačios mokyklos prastos veiklos, o dėl išorinių veiksnių, kurių gimnazija nėra pajėgi pakeisti. Šios problemos yra bendros visoms bendrojo lavinimo įstaigoms – tai netobuli įstatymai, kurie neatsižvelgia į realius mokyklų poreikius bei mokinių galimybes.
ĮVADAS
Lietuvoje, kaip ir visame sparčiai besivystančiame technologijų pasaulyje, švietimas įgyja vis didesnę reikšmę, nes būtent per tikslingą, protingą idėjų, kultūros vertybių, taikios pasaulėžiūros sklaidą yra įgyvendinami valstybės tikslai. Būdama labai įvairiapusė, švietimo sritis turi didelę įtaką visuomenei. Pagrindiniai švietimo tikslai yra žmonių informuotumas, kompetencija, orientacija pasaulyje vykstančiuose procesuose, sugebėjimas inicijuoti ir vykdyti projektus įvairiose visuomenės veiklos srityse ir daugelis kitų. Nuo išsilavinimo tiesiogiai priklauso brandi demokratija, socialinė ir kultūrinė šiuolaikinės visuomenės pažanga. Nuoseklus socialinę, ekonominę, kultūrinę kompetenciją ir pilietinį sąmoningumą diegiantis švietimas turi tapti jauno žmogaus gyvenimo dalimi.
Nors socialinis bei kultūrinis švietimo poveikis šalies raidai stiprėja, o Lietuvos sistemos kokybė gerėja, dar yra ko siekti ir ką tobulinti šioje srityje. Toliau plėtojant švietimą ypač svarbu pasiekti, kad būtų sutraukyta grandinė, siejanti žemą išsilavinimą, nedarbą ir skurdą.
Kursinio darbe aptariama švietimo sąvoka, analizuojama jos sistema. Daug dėmesio skiriama švietimo misijai, uždaviniams ir tikslams. Rašoma apie finansavimą bei vadovavimą, išskiriami pagrindiniai švietimo sistemos teisiniai aktai. Kad duomenys būtų tikslesni naudojamasi tik naujausiais literatūros šaltiniais, kuriuos pavyko rasti bibliotekose, duomenų bazėse...
Šį darbą sudaro 5759 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!