Kursiniai darbai

Sąveikaujantys prekių ženklai

9.8   (3 atsiliepimai)
Sąveikaujantys prekių ženklai 1 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 2 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 3 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 4 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 5 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 6 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 7 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 8 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 9 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 10 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 11 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 12 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 13 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 14 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 15 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 16 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 17 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 18 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 19 puslapis
Sąveikaujantys prekių ženklai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Registracijos Nr._________________
Darbas įvertintas_________________
Vilnius, 2008
Įvadas
Prekės ženklų sąveika yra viena iš naujausių marketingo tendencijų visame pasaulyje. Vaizdžiai apibūdinti šią marketingo strategiją galime prekės ženklą prilyginę gėlės žiedui. Taigi jeigu tą žiedą puokštėje suderinsime su kitomis gėlėmis, jame mes pamatysime iki tol nematytas spalvas ir atspalvius. Tad prekės ženklų sąveikos esmė slypi tame, jog vartotojai atranda naujus bendradarbiaujančių prekės ženklų atspalvius.
Deja, bet Lietuvoje prekės ženklų sąveika nėra paplitusi, netgi lietuviškų straipsnių parašytų šia tema neradome. Taigi įvertinę prekės ženklų sąveikos perspektyvas ir sparčiai augantį populiarumą užsienio rinkose nutarėme plačiau panagrinėti šią temą.
Darbo tikslas: Išanalizuoti prekės ženklų sąveikos mechanizmą bei ištirti vartotojų požiūrį į sąveikaujančius prekės ženklus.
Darbo uždaviniai:
1. Įvertinti prekės ženklo sandarą ir jo problemines puses
2. Apžvelgti sėkmingos prekių ženklų sąveikos prielaidas
3. Įvertinti konkrečių prekės ženklų žinomumą ir jų stiprumą
4. Išanalizuoti vartotojų požiūrį į galimą lietuviškų prekės ženklų sąveiką
Hipotezė: Manome, kad dėl nevienodos atskirų prekės ženklų populiarumo, lygiavertė prekės ženklų sąveika, kartais virsta „traukimo“ strategija.
Tyrimas atliktas naudojant netikimybinės proginės apklausos metodą. Respondentams anketa buvo pateikiama arba atspausdinta, arba elektronine forma. Vilniaus apskrityje buvo apklausta 100 skirtingų amžiaus grupių žmonių. Duomenys apdoroti matematinės statistikos metodais, reikšmių rūšiavimo, semantinių diferencialų skalėmis ir P.Doilio prekės markės įvaizdžio metodais. Skaičiavimai ir analizė atlikta naudojant „Microsoft Excel“ kompiuterine programą.
Darbą sudaro trys dalis. Pirmojoje išnagrinėta prekės ženklo kūrimo koncepcija, jo veiklos principai. Pirmame skyriuje pateikta informacija yra būtina, nes tiks žinodami, kaip veikia vienas prekės ženklas, mes galime geriau suprast ir įvertinti dviejų ar daugiau ženklų sąveiką. Antrasis skyrius nagrinėja prielaidas sėkmingai prekės ženklų sąveikai, bei apžvelgiami populiariausi bendri prekės ženklų projektų pavyzdžiai. Paskutiniajame skyriuje pateiktas tyrimas, kuris parodo kokie yra skirtingų amžiaus grupių požiūriai į prekės ženklus, kaip vartotojai vertina pateiktų prekės markių stiprumą ir jų sąveiką, bei įvertinome hipotetinė lietuviškų prekės ženklų sąveikos situaciją.
Rašant darbą naudojome vadovėlius, internetinius šaltinius, straipsnius. Daugiausiai r4memes užsienio šaltinių literatūra.. Lietuvišką literatūra pagrinde...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6978 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Prekės ženklo turinio teorinė apžvalga 4
  • 2. Prekės ženklų sąveikos galimybių įvertinimas 7
  • 2.1 Prielaidos sėkmingai prekės ženklų sąveikai ir jos teorinė samprata 7
  • 2.2 Prekės ženklų sąveikos pavyzdžių apžvalga 12
  • 3. Vartotojų požiūrio į prekės ženklų sąveiką tyrimas 15
  • 3.1 Tyrimo metodika ir organizacija 15
  • 3.2 Tyrimo rezultatai ir apibendrinimai 17
  • Išvados 27
  • Sumary 28
  • Literatūra 29
  • Priedai 31

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
32 psl., (6978 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 32 psl., (6978 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt