Tikrino:
Vertinimas______________
VILNIUS
2005
Įvadas
Marketingas - įmonių veiklos organizavimo ir valdymo sistema, kuria stengiamasi atsižvelgti į visą rinkoje vykstančių procesų kompleksą.
Marketingas – tai ne tik rinkos tyrimo priemonių sistema, bet ir įmonės bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos valdymo filosofija, strategija ir taktika, nukreipta į atskirų vartotojų grupių poreikių tenkinimą.
Marketingo tikslas suprasti vartotoją, pateikti jam tokią prekę, kokia jis liks patenkintas po įsigijimo, bet ir nepamiršti įmonės tikslo, pelno gavimo.
Dėstymas
Kiekvienos įmonės marketingas vadovaujasi tam tikra koncepcija, tai į vartotoją orientuota tikslinė įmonės ar žmogaus filosofija. Koncepcija būna kelių rūšių:
• Gamybos;
• Prekės;
• Pardavimo;
• Marketingo;
• Socialinio etinio marketingo.
Gamybos koncepcija – tai tokia įmonės valdymo orientacija, kai teigiama, jog vartotojai yra palankūs prekėms, kurios plačiai paplitusios, nebrangios, ir todėl reikia stengtis tobulinti jų gamybą ir pateikimą.
Prekės koncepcija - tai tokia įmonės valdymo orientacija, kai sakoma, jog vartotojai bus palankūs išskirtinių savybių prekei.
Pardavimo koncepcija - tai tokia įmonės valdymo orientacija, kai tariama, kad vartotojai pirks prekes tik tada, kai įmonė deramai rūpinsis prekės pardavimu ir rėmimu.
Marketingo koncepcija - tai tokia įmonės valdymo orientacija į maksimalų vartotojo poreikių patenkinimą.
Socialinio etinio marketingo koncepcija - tai tokia įmonės valdymo orientacija tenkinti vartotojų poreikius, atitinkančius visuomenės interesus.
Kiekviena įmonė pasirenka tam tikrą koncepciją, nes jie gamina skirtingas prekes, veikia skirtingose vietose, kur gyvena visiškai skirtingi žmonės ir kurių poreikiai yra taipogi skirtingi.
Marketingo koncepcija remiasi įmonės aplinkos analize, kuri būtina siekiant nustatyti veiklos kryptį ir sėkmingai veikti.
Kiekvieną firmą veikia mikro ir makro aplinkos elementai. Mikroaplinka – tai veiksniai tiesiogiai įtakojantys įmonės galimybes. UAB ,,SMŪGIS“ veiklą tiesiogiai veikia potencialūs vartotojai, kuriems nesant nebūtų produkcijos pirkimo, o to pasekoje sustotų įmonės veiklą. Nemažiau svarbus elementas įtakojantis firmos veiklą yra tarpininkai, kurie padeda realizuoti didesnį kiekį prekių, bei reklamuoja prekę. Konkurentai taip pat veiks įmonę, nes prieš atsidarant įmonei, pagrindinis mūsų konkurentas UAB ,,BELORA“ buvo absoliutus monopolistas. Jis gali tarpininkams neoficialiai diktuoti savo sąlygas, nes oficialiai...
Šį darbą sudaro 2544 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!