LITERATŪRA
ĮVADAS
Įmonių strateginio planavimo procese labai svarbus veiksnys yra marketingo strategijos formavimas. Sparčiai keičiantis technologijoms, rinkos vis labiau įgauna pasaulinį mastą. Todėl versle dalyvaujančios įmonės turi taip organizuoti savo veiklą, kad padengtų išlaidas, gautų kuo daugiau pelno ir tokiu būdu užimtų didesnę rinkos dalį. Kad įmonė pasiektų tikslą, taip pat svarbu numatyti vartotojų poreikius, o kartu ir verslo perspektyvos tendencijas. Todėl įmonių vadovai apie besikeičiančių sąlygų poveikį turi mąstyti strategiškai, t.y. pasirinkdami atitinkamą strategiją. Strategija – sistema sprendimų, nusakančių įmonės tikslus ir uždavinius, pasiekimo būdus.
Formaliai strategijos formavimo esmę sudaro nuolatinis galimybių ir grėsmių, išorinių ir vidinių pranašumų ir trūkumų nustatymas, siekiant kuo geriau pasinaudoti galimybėmis ir išvengti grėsmių. Strategijos formavimo proceso tikslas nuolat nagrinėti įmonės veiklą tiek dabarties, tiek ateities požiūriu ir numatyti strategines permainas, kad įmonė galėtų sėkmingai plėtoti savo veiklą ir žengti į įsivaizduojamą ateitį.
Marketingo plano formavimo procesas dažnai atrodo kaip rungtynės tarp įmonės ir aplinkos. Prieš pradėdama formuoti įmonės marketingo planą, įmonės vadovybė turi atsakyti į klausimą, kas ji yra šiandien ir kaip ji įsivaizduoja savo ateitį, t.y. suformuoti įmonės misiją, kuri apimtų ilgalaikius verslo siekius. Kadangi aplinka nuolat keičiasi, todėl visuomet atsiranda naujų kliūčių, stabdančių įmonės verslo pažangą. Pagrindinė strategijos rengėjų funkcija – kaupti informaciją apie išorinę aplinką, apie pačią įmonę, apie jos vidinių bei išorinių veiksnių grupes. Paprastai įmonės paskirtis išreiškiama jos misija ir tikslais (1. pav.).
Analizuojant UAB „Svelita“ marketingo strategijos parengimą, pirmiausia aptariama bendrovės misija ir vizija, atliekamas įmonės perspektyvų tyrimas, numatoma vystymosi strategija – plėstis vietinės pramoninių ir ūkinių prekių mažmeninės prekybos rinkoje, akcentuojant prekių kokybę, sudėtingų inžinierinių uždavinių sprendimus, pagarbą klientui. Bendrovės vadovai turi aiškiai suformuotą savą prekybinį ženklą „Svelita“.
Nagrinėjama marketingo aplinka. Nors įmonė negali keisti makroaplinkos ar daryti jai įtaką, tačiau ji turi žinoti galimus ekonominio vystymosi pokyčius, kad laiku ir teisingai galėtų priimti strateginius sprendimus. Atlikus marketingo aplinkos analizę, yra...
Šį darbą sudaro 5219 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!