Kursiniai darbai

Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 1 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 2 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 3 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 4 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 5 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 6 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 7 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 8 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 9 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 10 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 11 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 12 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 13 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 14 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 15 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 16 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 17 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 18 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 19 puslapis
Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

LITERATŪRA
ĮVADAS
Įmonių strateginio planavimo procese labai svarbus veiksnys yra marketingo strategijos formavimas. Sparčiai keičiantis technologijoms, rinkos vis labiau įgauna pasaulinį mastą. Todėl versle dalyvaujančios įmonės turi taip organizuoti savo veiklą, kad padengtų išlaidas, gautų kuo daugiau pelno ir tokiu būdu užimtų didesnę rinkos dalį. Kad įmonė pasiektų tikslą, taip pat svarbu numatyti vartotojų poreikius, o kartu ir verslo perspektyvos tendencijas. Todėl įmonių vadovai apie besikeičiančių sąlygų poveikį turi mąstyti strategiškai, t.y. pasirinkdami atitinkamą strategiją. Strategija – sistema sprendimų, nusakančių įmonės tikslus ir uždavinius, pasiekimo būdus.
Formaliai strategijos formavimo esmę sudaro nuolatinis galimybių ir grėsmių, išorinių ir vidinių pranašumų ir trūkumų nustatymas, siekiant kuo geriau pasinaudoti galimybėmis ir išvengti grėsmių. Strategijos formavimo proceso tikslas  nuolat nagrinėti įmonės veiklą tiek dabarties, tiek ateities požiūriu ir numatyti strategines permainas, kad įmonė galėtų sėkmingai plėtoti savo veiklą ir žengti į įsivaizduojamą ateitį.
Marketingo plano formavimo procesas dažnai atrodo kaip rungtynės tarp įmonės ir aplinkos. Prieš pradėdama formuoti įmonės marketingo planą, įmonės vadovybė turi atsakyti į klausimą, kas ji yra šiandien ir kaip ji įsivaizduoja savo ateitį, t.y. suformuoti įmonės misiją, kuri apimtų ilgalaikius verslo siekius. Kadangi aplinka nuolat keičiasi, todėl visuomet atsiranda naujų kliūčių, stabdančių įmonės verslo pažangą. Pagrindinė strategijos rengėjų funkcija – kaupti informaciją apie išorinę aplinką, apie pačią įmonę, apie jos vidinių bei išorinių veiksnių grupes. Paprastai įmonės paskirtis išreiškiama jos misija ir tikslais (1. pav.).
Analizuojant UAB „Svelita“ marketingo strategijos parengimą, pirmiausia aptariama bendrovės misija ir vizija, atliekamas įmonės perspektyvų tyrimas, numatoma vystymosi strategija – plėstis vietinės pramoninių ir ūkinių prekių mažmeninės prekybos rinkoje, akcentuojant prekių kokybę, sudėtingų inžinierinių uždavinių sprendimus, pagarbą klientui. Bendrovės vadovai turi aiškiai suformuotą savą prekybinį ženklą „Svelita“.
Nagrinėjama marketingo aplinka. Nors įmonė negali keisti makroaplinkos ar daryti jai įtaką, tačiau ji turi žinoti galimus ekonominio vystymosi pokyčius, kad laiku ir teisingai galėtų priimti strateginius sprendimus. Atlikus marketingo aplinkos analizę, yra...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5219 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. UAB "Svelita“ įmonės politikos tikslai ir įsipareigojimai
  • 2. Esamos situacijos analizė
  • 2.1. UAB "Svelita“ prekės ir paslaugos
  • 2.2. UAB "Svelita” veikla
  • 2.3. Personalas ir veiklos organizavimas
  • 2.4. Įmonės ištekliai
  • 2.5. Šakos struktūra, konkurencija ir paklausa
  • 3. Marketingas
  • 3.1. Tikslinės rinkos atranka ir įvertinimas
  • 3.2. Produktų, paslaugų kainų nustatymas
  • 3.3. Paskirstymo-realizavimo metodai
  • 3.4. Pristatymo sąlygos ir terminai
  • 3.5. Pardavimų įvertinimas: Pelno ir nuostolių ataskaitos prognozavimas
  • 4. Taktika: Veiklos etapai
  • 4.1. Svarbiausios tikslinės rinkos
  • 4.2. Antrinės tikslinės rinkos
  • 5. Įmonės biudžetas

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
27 psl., (5219 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 27 psl., (5219 ž.)
  • Word failas 240 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Marketingo planas ir jo analizė: UAB "MAXIMA LT"

Marketingo planas ir jo analizė: UAB "MAXIMA LT" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo planas: ekologiškų daržovių ir vaisių pristatymas į namus UAB "Daržovita"

Marketingo planas: ekologiškų daržovių ir vaisių pristatymas į namus UAB "Daržovita" Rinkodara Peržiūrėti darbą

UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas

UAB "Virtualus pasaulis" marketingo planas Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo priemonių planas: moteriškas sportinis kostiumas AB "Audimas"

Marketingo priemonių planas: moteriškas sportinis kostiumas AB "Audimas" Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt