Sparčiai kintančioje aplinkoje bei aštrioje konkurencinėje kovoje įmonės privalo aktyviai veikti tam, kad išliktų. Vienas iš būdų, kaip išlikti konkurencinėje kovoje yra įmonės strategijos formavimas. Įmonė turi mokėti apsibrėžti tikslinę orientaciją didesne perspektyvai, parengti veiksmų planą ir priemones numatytiems tikslams ir įgyvendinti, valdyti strateginius pokyčius.
Temos aktualumas. Turizmo verslas – viena iš sparčiausiai besivystančių pasaulinio ūkio sričių. Tarptautinis turizmas įeina į trejetuką stambiausių eksporto šakų, nusileidžia tik naftos gavybos pramonei ir automobilių gamybai. Turizmo reikšmė pasaulyje pastoviai didėja, tai susiję su išaugusiu turizmo poveikiu atskiros šalies ekonomikai. Šiandieniniams vadovams dar trūksta žinių apie marketingo teikiamas galimybes, bei suvokimo, jog marketingo teorijų vertinimas bei praktinis taikymas – sėkmingo įmonės egzistavimo pradinis etapas.
Darbo tikslas sukurti UAB “Guliverio kelionės” veiklos strategiją, atsižvelgiant į įmonės privalumus ir trūkumus, bei aplinkos grėsmes ir galimybes.
Uždaviniai:
1) suformuluoti įmonės tikslus ir uždavinius;
2) išnagrinėti naudojamą įmonės marketingo strategiją;
3) atlikti SWOT analizę;
4) sudaryti įmonės marketingo planą.
Tyrimo metodika. Ruošiant darbą panaudoti mokslinės literatūros analizės ir apibendrinimo bei palyginamosios analizės metodai. Naudotasi lietuvių bei užsienio autorių moksliniais darbais. Taip pat naudojama statistinių duomenų analizė bei grafinio modeliavimo metodas.
Tyrimo objektas UAB “Guliverio kelionės” veikla turizmo versle.
Trumpa įmonės charakteristika. Turizmo agentūra "Guliverio kelionės", įkurta 1992 metais, viena pirmųjų Lietuvoje pradėjo atstovauti Lietuvos ir užsienio aviakompanijoms bei siūlyti profesionaliai parengtas keliones. Ji nuo 1997 metų yra oficialiai IATA (Tarptautinė oro transporto asociacija) patvirtinta agentūra, tuo pripažįstant, kad "Saito" siūlomų produktų bei paslaugų lygis ir darbuotojų kvalifikacija atitinka tarptautinius reikalavimus.
Šiuo metu agentūros biurai yra didžiuosiuose Lietuvos miestuose - Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Alytuje. Kompanijoje yra 17 darbuotojų, dauguma jų baigę rezervavimo sistemos "Smart Amadeus" kursus bei turi IATA diplomus, dirba su aviabilietų, viešbučių, mašinų nuomos rezervavimo sistemomis. Didelį dėmesį "Guliverio kelionės" skiria produktų ir paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybei.
Pagrindinės turizmo agentūros “Guliverio kelionės” darbo sritys – verslo bei poilsinių ir pažintinių kelionių užsienyje organizavimas, o taip pat svečių...
Šį darbą sudaro 7147 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!