Referatai

Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas

9.4   (3 atsiliepimai)
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 1 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 2 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 3 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 4 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 5 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 6 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 7 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 8 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 9 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 10 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 11 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 12 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 13 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 14 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 15 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 16 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 17 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 18 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 19 puslapis
Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pagaminti reikalingą vartotojui prekę, nustatyti tai prekei teisingą kainą, gerai apgalvoti prekės skatinimo būdus yra būtinos sąlygos, tačiau nepakankamos, kad patenkinti pirkėjų poreikius. Prie šių sąlygų dar yra paskirstymas – galutinis veiklos etapas - marketingo komplekso elementas. Reikalingas prekių kiekis turi atsirasti reikiamu metu reikiamoje vietoje. Žmogus gali pats parduoti savo namą, gali įsigyti akcijų iš kitų žmonių, tačiau daugelis taip nedaro. Kodėl? Todėl, kad yra specialistai, kurie tai daro paprasčiau ir efektyviau. Tai tarpininkai, kurie ne tik užtikrina prekinių mainų operacijų efektyvumą, bet ir padidina bendrąjį efektyvumą: daugeliu atvejų jie geriau vykdo savo funkcijas, nei tai atliktų gamintojas ar vartotojas. Todėl įmonė gamintoja turi atsižvelgti ne vien į galutinių produktų vartotojų poreikius, bet ir į prekybos tarpininkų reikalavimus.
Kertinis marketingo kanalų valdymo proceso akmuo yra prekių tiekimas. Tik paskirstymo kanalais prekės ir paslaugos, pagamintos individualių asmenų ir įmonių, tampa prieinamos jų naudotojams ir vartotojams. Prekių ar paslaugų tiekėjai (organizacijos, gaminančios pramonines arba vartojimo prekes, įstatymų leidybos institucijos, mokymo įstaigų administracija, siūlanti naujus mokymo kokybę gerinančius metodus, taip pat draudimo kompanijos, rengiančios unikalias sveikatos draudimo programas ir pan.) gali dalyvauti tik sukurdami patogią savo produktų naudojimo formą arba struktūrą. Jie gamybos procesą organizuoja taip, kad jų siūloma prekė (paslauga) įgauna realų vaizdą, ją galima matyti, analizuoti ir aptarti privalumus ir trūkumus, o kai kuriais atvejais net pabandyti. Tačiau tam, kad dideli prekių (paslaugų) kiekiai būtų prieinami įvairiems vartotojams, būtina užtikrinti šių prekių įsigijimo laiko, vietos ir būdo patogumą. Pavyzdžiui, vartotojai negalės gauti reikalingos prekės, jeigu ji nebus pateikta į tą vietą, kurioje jie galės ją įsigyti; jeigu ji nebus saugoma sandėlyje, kol atsiras jos įsigijimo poreikis ir galimybė pirkti už pinigus arba išmainyti į kitas prekes ir paslaugas. Išvardinti keturi patogumo būdai (apipavidalinimas, įsigijimo vieta, laikas ir procedūra) neatskiriamai susiję. Jeigu į kokį nors daiktą, idėją ar paslaugą neįeina visi šie...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7507 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Prekių paskirstymo kanalų pasirinkimas 1
  • Turinys 1
  • Įvadas 1
  • 1.Paskirstymo kanalai 2
  • 1.1.Paskirstymo kanalo samprata ir pasirinkimas 2
  • 1.2.Paskirstymo kanalų struktūros evoliucija 3
  • 1.3. Paskirstymo grandinės funkcijos 5
  • 1.4.Paskirstymo kanalų pasirinkimo sprendimai 6
  • 1.5.Paskirstymo strategijos 10
  • 2.Marketingo logistika 11
  • Po to, kai paskirstymo kanalas jau yra pasirinktas, nustatytas jo gylis ir paskirstymo sistemos 11
  • 3.Mažmeninė ir didmeninė prekyba. Plėtros tendencijos. 14
  • 4. AB „Utenos trikotažas“ prekių pateikimo ir paskirstymo vartotojų rinkai analizė 18
  • Išvados 19
  • Naudota literatūra 20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (7507 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 22 psl., (7507 ž.)
  • Word failas 199 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt