Pagaminti reikalingą vartotojui prekę, nustatyti tai prekei teisingą kainą, gerai apgalvoti prekės skatinimo būdus yra būtinos sąlygos, tačiau nepakankamos, kad patenkinti pirkėjų poreikius. Prie šių sąlygų dar yra paskirstymas – galutinis veiklos etapas - marketingo komplekso elementas. Reikalingas prekių kiekis turi atsirasti reikiamu metu reikiamoje vietoje. Žmogus gali pats parduoti savo namą, gali įsigyti akcijų iš kitų žmonių, tačiau daugelis taip nedaro. Kodėl? Todėl, kad yra specialistai, kurie tai daro paprasčiau ir efektyviau. Tai tarpininkai, kurie ne tik užtikrina prekinių mainų operacijų efektyvumą, bet ir padidina bendrąjį efektyvumą: daugeliu atvejų jie geriau vykdo savo funkcijas, nei tai atliktų gamintojas ar vartotojas. Todėl įmonė gamintoja turi atsižvelgti ne vien į galutinių produktų vartotojų poreikius, bet ir į prekybos tarpininkų reikalavimus.
Kertinis marketingo kanalų valdymo proceso akmuo yra prekių tiekimas. Tik paskirstymo kanalais prekės ir paslaugos, pagamintos individualių asmenų ir įmonių, tampa prieinamos jų naudotojams ir vartotojams. Prekių ar paslaugų tiekėjai (organizacijos, gaminančios pramonines arba vartojimo prekes, įstatymų leidybos institucijos, mokymo įstaigų administracija, siūlanti naujus mokymo kokybę gerinančius metodus, taip pat draudimo kompanijos, rengiančios unikalias sveikatos draudimo programas ir pan.) gali dalyvauti tik sukurdami patogią savo produktų naudojimo formą arba struktūrą. Jie gamybos procesą organizuoja taip, kad jų siūloma prekė (paslauga) įgauna realų vaizdą, ją galima matyti, analizuoti ir aptarti privalumus ir trūkumus, o kai kuriais atvejais net pabandyti. Tačiau tam, kad dideli prekių (paslaugų) kiekiai būtų prieinami įvairiems vartotojams, būtina užtikrinti šių prekių įsigijimo laiko, vietos ir būdo patogumą. Pavyzdžiui, vartotojai negalės gauti reikalingos prekės, jeigu ji nebus pateikta į tą vietą, kurioje jie galės ją įsigyti; jeigu ji nebus saugoma sandėlyje, kol atsiras jos įsigijimo poreikis ir galimybė pirkti už pinigus arba išmainyti į kitas prekes ir paslaugas. Išvardinti keturi patogumo būdai (apipavidalinimas, įsigijimo vieta, laikas ir procedūra) neatskiriamai susiję. Jeigu į kokį nors daiktą, idėją ar paslaugą neįeina visi šie...
Šį darbą sudaro 7507 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!