Referatai

Prekių asortimentas ir klasifikacija

10   (1 atsiliepimai)
Prekių asortimentas ir klasifikacija 1 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 2 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 3 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 4 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 5 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 6 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 7 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 8 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 9 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 10 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 11 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 12 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 13 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 14 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 15 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 16 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 17 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 18 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 19 puslapis
Prekių asortimentas ir klasifikacija 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Aktualumas. Kasdieninėje mūsų aplinkoje vis daugiau ir daugiau atsiranda prekybos centrų, įvairių įmonių, įstaigų siūlančiu savo prekių ir paslaugų. Jų mūsų aplinkoje yra gausu ir tikriausiai sunkiai suskaičiuojamas jų kiekis. Prekės ir paslaugos kuriamos tam, kad patenkintų žmonių poreikius. Kaip žinome, žmonių poreikiai kasdien auga, kasdien keičiasi, tad gamintojai ir prekybininkai bando prisitaikyti ir gaminti(parduoti) tokią prekę ar paslaugą, kokios pageidauja pirkėjas. Tam, kad gamintojas išsiaiškintų pirkėjų poreikius, būtina atlikinėti įvairius tyrimus. Tyrimai padeda nustatyti pirkėjų poreikius, pageidavimus. Išsiaiškinus, gamintojai bando sukurti tam tikrą prekę ar paslaugą, o ją sukūrę išanalizuoja prekės(paslaugos) sąnaudas, kokia kaina bus parduota prekė(paslauga). Rašydamos šį pranešimą bandėme išsiaiškinti, kas iš tikrųjų yra prekė, kas ją sudaro, koks yra asortimentas, kokia yra klasifikacija ir kt.
Tikslas. Išsiaiškinti prekės sampratą, prekių asortimentą, klasifikavimą.
Uždaviniai.
5. Suprasti, kas yra prekės identifikavimas.
Tyrimo metodai. Mokslinės literatūros analizė.
3
1. Prekės samprata
„Prekė – tai svarbiausias marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmu, susijusius su pardavimo objekto kūrimu bei keitimu“. Literatūroje pateikiami skirtingi prekės apibrėžimai, tačiau jų esmė išlieka ta pati. R. Virvilaitė pateikia tokį prekės apibrėžimą: “prekė – tai produktas, skirtas mainams”. Ši autorė pateikia ir platesnį apibrėžimą: “prekė – visa tai kas gali patenkinti vartotojų poreikius ir tai, kas siūloma rinkai siekiant patraukti vartotojų dėmesį, plėtoti vartojimą, įskaitant fizinius objektus, paslaugas ir idėjas” [R. Virvilaitė, 1997, p. 44].
Kai kurie autoriai išskiria skirtingas prekės ir produkto sąvokas, pavyzdžiui, A. Seilius teigia, kad “produktas ir prekė – tai tarpusavyje pakeičiami terminai priklausomai nuo produkto gyvavimo ciklo. Tai, kas projektuojama ir gaminama, yra produktas, o tai, ką verslininkas parduoda, tampa preke.” Kitaip tariant, “prekė – tai priemonė, kurios pagalba galima patenkinti tam tikrus poreikius”. Produktas (prekė) gali būti tiek materialus (automobilis, knyga ir pan.), tiek ir nematerialus (informacija, paskaita, turistinė kelionė, programa ir pan.) [A. Seilius, 1994, p. 88].
Panašų į A. Seiliaus prekės apibūdinimą pateikia A. Damulienė: “paprastai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5021 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1.Prekės samprata 4
  • 2.Prekių asortimentas 5
  • 3.Asortimento parametrai ir jų samprata 6
  • 4.Prekių asortimento struktūros analizė 7
  • 5.Prekių klasifikacija 8
  • 6.Gamybinės paskirties prekių klasifikavimas 9
  • 7.Naujų prekių kūrimas 10
  • 8.Prekės gyvavimo ciklo stadijos bei joms taikomos marketingo srategijos 12
  • 9.Prekės identifikavimas 16
  • LITERATŪRA 20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (5021 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 21 psl., (5021 ž.)
  • Word failas 180 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt