Referatai

Naujų prekių kūrimas

9.0   (3 atsiliepimai)
Naujų prekių kūrimas 1 puslapis
Naujų prekių kūrimas 2 puslapis
Naujų prekių kūrimas 3 puslapis
Naujų prekių kūrimas 4 puslapis
Naujų prekių kūrimas 5 puslapis
Naujų prekių kūrimas 6 puslapis
Naujų prekių kūrimas 7 puslapis
Naujų prekių kūrimas 8 puslapis
Naujų prekių kūrimas 9 puslapis
Naujų prekių kūrimas 10 puslapis
Naujų prekių kūrimas 11 puslapis
Naujų prekių kūrimas 12 puslapis
Naujų prekių kūrimas 13 puslapis
Naujų prekių kūrimas 14 puslapis
Naujų prekių kūrimas 15 puslapis
Naujų prekių kūrimas 16 puslapis
Naujų prekių kūrimas 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketinge produktas arba paslauga yra pats svarbiausias veiksnys, kadangi tai yra pagrindinė priežastis, įgalinanti sukurti mainų santykius rinkoje. Prekė yra įvairių charakteristikų junginys, kurios derinamos tarpusavyje įvairiais būdais, kad patenkintų skirtingus vartotojų ir pramoninių pirkėjų poreikius. Todėl jungiant skirtingas savybes, kurios kiekviena turi savo kainą, į vieną prekę, būtina žinoti, ko nori vartotojas, ir kaip jis jas išdėsto prioritetine tvarka. Marketingo specialistai, apdoroję šią informaciją, gauna prekės savybių kompleksą, kurį perduoda inovaciniam padaliniui, kad jis, naudodamasis gauta informacija, galėtų sukurti prekę.
Prekės sukūrimas yra labai sudėtingas ir kompleksiškas uždavinys įmonei, todėl marketingo specialistams tenka didžiulė atsakomybė, nes nuo to, kaip jie įvertins rinkos galimybes, priklausys, ar būsima prekė objektyviai tenkins vartotojų poreikius ir bus perkama. Kūrimo procesas prasideda nuo supratimo, ko pirkėjas iš tikrųjų nori iš prekės.
Naujų prekių įsisavinimas yra esminiai svarbus ilgalaikių įmonių gerovei. Tai ypač tinka toms įmonėms, kurios turi didelius augimo tikslus. Vartotojai noriai priima naujas ir pagerintas prekes, kurios geriau patenkina jų poreikius.
1. NAUJŲ PREKIŲ KŪRIMO PRIELAIDOS IR SAMPRATA.
Keičiantis situacijai rinkoje ir vidinėms galimybėms, įmonė nuolat atnaujina savo prekių asortimentą. Naujų prekių kūrimas yra pagrindinė įmonės augimo ir gyvavimo sąlyga. Naujovių kūrimas leidžia padidinti rinkos dalį, siekti pardavimo apimčių ir pelno augimo tikslų, apriboti naujų konkurentų atėjimą į rinką. Tačiau naujos prekės gali ir nepateisinti į jas dedamų vilčių – naujovių keliama rizika yra tokia pat didelė, kaip ir jų teikiama nauda. Naujovių sėkmę užtikrina visos bendrovės pastangos, griežtas planavimas, suteikta rinkodara ir sistemingas naujų prekių kūrimo procesas.
Vartotojų paklausos ir konkurencijos pokyčius geriausiai atspindi prekės gyvavimo ciklo koncepcija.
Prekės gyvavimo ciklas – tai laikotarpis nuo prekės idėjos gimimo ar jos sukūrimo ir atsiradimo rinkoje iki gyvavimo rinkoje pabaigos.
Prekės gyvavimo ciklas atspindi prekės pardavimą ir pelną bei yra svarbus instrumentas, įmonei priimant marketingo sprendimus, nuo prekės idėjos gimimo ar jos sukūrimo ir atsiradimo rinkoje iki jos gyvavimo pabaigos. Prekės...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4728 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • NAUJŲ PREKIŲ KŪRIMO PROCESAS 5
  • Naujų prekių kūrimo strategija. 6
  • Idėjų paieška. 6
  • Idėjų atranka ir patikrinimas. 8
  • Komercinė atrinktų idėjų analizė. 9
  • Prekės kūrimas. 9
  • Prekės testavimas. 10
  • Prekės pateikimas rinkai. 11
  • Prekės sėkmės rinkoje kontrolė. 13
  • IŠVADOS. 14
  • 2 UŽDUOTIS. 15
  • LITERATŪRA. 16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (4728 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 17 psl., (4728 ž.)
  • Word failas 143 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt