Marketinge produktas arba paslauga yra pats svarbiausias veiksnys, kadangi tai yra pagrindinė priežastis, įgalinanti sukurti mainų santykius rinkoje. Prekė yra įvairių charakteristikų junginys, kurios derinamos tarpusavyje įvairiais būdais, kad patenkintų skirtingus vartotojų ir pramoninių pirkėjų poreikius. Todėl jungiant skirtingas savybes, kurios kiekviena turi savo kainą, į vieną prekę, būtina žinoti, ko nori vartotojas, ir kaip jis jas išdėsto prioritetine tvarka. Marketingo specialistai, apdoroję šią informaciją, gauna prekės savybių kompleksą, kurį perduoda inovaciniam padaliniui, kad jis, naudodamasis gauta informacija, galėtų sukurti prekę.
Prekės sukūrimas yra labai sudėtingas ir kompleksiškas uždavinys įmonei, todėl marketingo specialistams tenka didžiulė atsakomybė, nes nuo to, kaip jie įvertins rinkos galimybes, priklausys, ar būsima prekė objektyviai tenkins vartotojų poreikius ir bus perkama. Kūrimo procesas prasideda nuo supratimo, ko pirkėjas iš tikrųjų nori iš prekės.
Naujų prekių įsisavinimas yra esminiai svarbus ilgalaikių įmonių gerovei. Tai ypač tinka toms įmonėms, kurios turi didelius augimo tikslus. Vartotojai noriai priima naujas ir pagerintas prekes, kurios geriau patenkina jų poreikius.
1. NAUJŲ PREKIŲ KŪRIMO PRIELAIDOS IR SAMPRATA.
Keičiantis situacijai rinkoje ir vidinėms galimybėms, įmonė nuolat atnaujina savo prekių asortimentą. Naujų prekių kūrimas yra pagrindinė įmonės augimo ir gyvavimo sąlyga. Naujovių kūrimas leidžia padidinti rinkos dalį, siekti pardavimo apimčių ir pelno augimo tikslų, apriboti naujų konkurentų atėjimą į rinką. Tačiau naujos prekės gali ir nepateisinti į jas dedamų vilčių – naujovių keliama rizika yra tokia pat didelė, kaip ir jų teikiama nauda. Naujovių sėkmę užtikrina visos bendrovės pastangos, griežtas planavimas, suteikta rinkodara ir sistemingas naujų prekių kūrimo procesas.
Vartotojų paklausos ir konkurencijos pokyčius geriausiai atspindi prekės gyvavimo ciklo koncepcija.
Prekės gyvavimo ciklas – tai laikotarpis nuo prekės idėjos gimimo ar jos sukūrimo ir atsiradimo rinkoje iki gyvavimo rinkoje pabaigos.
Prekės gyvavimo ciklas atspindi prekės pardavimą ir pelną bei yra svarbus instrumentas, įmonei priimant marketingo sprendimus, nuo prekės idėjos gimimo ar jos sukūrimo ir atsiradimo rinkoje iki jos gyvavimo pabaigos. Prekės...
Šį darbą sudaro 4728 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!